Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72309Ridic nejel pred zastavky, ktere spoj normalne jezdi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2023, před rokem

Nikola Hlaváčová Hlaváčová

Znění stížnosti

spoj cislo 11 jezdi normalne poliklinika sever, jeronymova, nadrazi a pan ridic jel pres polikliniku sever, senovazne namesti, u konicka a zde skoncil. co to ma byt?


Produkt

autobus cislo 11, cas 13:13


Požadované řešení

urcite omluva a ne neprijemne kriceni na cestujici


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 08:40, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.