Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupili jsme u Vás TV značky Grundig v roce 2013. U této televize se nám na celé levé straně obrazovky objevili tmavé pruhy, které jsou jasně viditelné jen na některém pozadí. Zjistili jsme, že TV je ještě v záruce, sice jen 2 dny, ale ještě byla a tak jsme k Vám televizi dopravili a tuto vadu reklamovali. TV jste nám vrátili asi po 5 dnech s tím, že se vada neprojevila. Po kontaktování na Vaši tel. linku nám bylo doporučeno vadu nafotit, pokud je to možné a znovu podat reklamaci, což jsme učinili, doložili i fotografie a tuto vadu viděl i Váš přebírající pracovník na pobočce a je to zapsané přímo v přebíracím protokolu a nyní nám přišla opět zamítavá reklamace s tím, že je již po záruce, nicméně to bylo testováno a vada se neprojevila.
32 VLE7131 BF LCD TV 32", Grundig 32 VLE 7131 BF 9476832070003467
Opravu, pokud je možná
|
Tweet |
Jelikož bylo zboží zakoupené před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené koupí zboží budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník.
Pokud bylo právo z vady, která se vyskytne u zakoupeného zboží uplatněno do 24 měsíců od zakoupení zboží, tak má kupující nárok na odstranění vady v případě, že taková vada lze odstranit. Pokud vada odstranit nelze, tak má kupující právo na výměnu zboží nebo může odstoupit od smlouvy.
Je-li právo včas a řádně uplatněno, tak záruční doba od okamžiku uplatnění (předání zboží k reklamaci) až do doby, kdy je kupující povinen věc převzít, neběží (dle § 627 starého občanského zákoníku).
Bylo-li tedy zboží znovu reklamováno v takto nastavené záruční době, prodávající má povinnost o reklamaci rozhodnout.
V případě, že kupující s výsledkem reklamace nesouhlasí (reklamace zamítnuta) a mezi stranami tak nastane spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoliv, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s požadavkem na opravu věci nebo s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně (to prokazuje přiložený posudek znalce). Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj, aby mohl připojit další komentář.
Včera jsme převzali od Vás vrácenou televizi, která byla znečištěná něčím, co šlo velmi špatně odstranit a ještě na ní bylo vidět, že jí někdo otřel vlhkým hadrem, což se u led televize nesmí. Je to i v návodu k této televizi jako upozornění a pro otírání slouží příslušný hadřík. Odeslal jsem tuto informaci i na Váš email obchod@czc.cz.
Dobrý den.
Prosím o dodání kompletní TV zpět do reklamace, reklamaci budeme řešit jako záruční. V předešlých reklamacích se uvedená závada ani přes několikahodinové testy neprojevila.
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Hodnocení: