Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7231Neuznaná reklamace, viditelné vady na TV

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2015, před 10 lety

Jiří Kraus

Znění stížnosti

Zakoupili jsme u Vás TV značky Grundig v roce 2013. U této televize se nám na celé levé straně obrazovky objevili tmavé pruhy, které jsou jasně viditelné jen na některém pozadí. Zjistili jsme, že TV je ještě v záruce, sice jen 2 dny, ale ještě byla a tak jsme k Vám televizi dopravili a tuto vadu reklamovali. TV jste nám vrátili asi po 5 dnech s tím, že se vada neprojevila. Po kontaktování na Vaši tel. linku nám bylo doporučeno vadu nafotit, pokud je to možné a znovu podat reklamaci, což jsme učinili, doložili i fotografie a tuto vadu viděl i Váš přebírající pracovník na pobočce a je to zapsané přímo v přebíracím protokolu a nyní nám přišla opět zamítavá reklamace s tím, že je již po záruce, nicméně to bylo testováno a vada se neprojevila.


Produkt

32 VLE7131 BF LCD TV 32", Grundig 32 VLE 7131 BF 9476832070003467


Požadované řešení

Opravu, pokud je možná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 11:11, před 10 lety

Jelikož bylo zboží zakoupené před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené koupí zboží budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník.

Pokud bylo právo z vady, která se vyskytne u zakoupeného zboží uplatněno do 24 měsíců od zakoupení zboží, tak má kupující nárok na odstranění vady v případě, že taková vada lze odstranit. Pokud vada odstranit nelze, tak má kupující právo na výměnu zboží nebo může odstoupit od smlouvy.

Je-li právo včas a řádně uplatněno, tak záruční doba od okamžiku uplatnění (předání zboží k reklamaci) až do doby, kdy je kupující povinen věc převzít, neběží (dle § 627 starého občanského zákoníku).

Bylo-li tedy zboží znovu reklamováno v takto nastavené záruční době, prodávající má povinnost o reklamaci rozhodnout.

V případě, že kupující s výsledkem reklamace nesouhlasí (reklamace zamítnuta) a mezi stranami tak nastane spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoliv, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s požadavkem na opravu věci nebo s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně (to prokazuje přiložený posudek znalce). Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 15:23, před 10 lety

Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj, aby mohl připojit další komentář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.7.2015 15:51, před 10 lety


Jiří Kraus

Včera jsme převzali od Vás vrácenou televizi, která byla znečištěná něčím, co šlo velmi špatně odstranit a ještě na ní bylo vidět, že jí někdo otřel vlhkým hadrem, což se u led televize nesmí. Je to i v návodu k této televizi jako upozornění a pro otírání slouží příslušný hadřík. Odeslal jsem tuto informaci i na Váš email obchod@czc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2015 14:16, před 9 lety

Dobrý den.

Prosím o dodání kompletní TV zpět do reklamace, reklamaci budeme řešit jako záruční. V předešlých reklamacích se uvedená závada ani přes několikahodinové testy neprojevila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2015 15:30, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.8.2015 09:57, před 9 lety


Jiří Kraus

Hodnocení: