Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72319Přejetí zastávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2023, před rokem

Veronika Teznerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes 24.11.2023 přibližně kolem 12:45 řidič autobusové linky č. 18 přejel zastávku Areál VŠTE. Na obrazovce normálně měl tuto zastávku napsanou a také ji hlásil jako další. To že zastávku přejel je jedna věc, ale cestujícím se ani neomluvil a dělal že se nic nestalo (během jízdy si s někým povídal) většina lidí v autobuse byli studenti, kteří jeli na přednášky. Naštěstí jela 18 na druhou stranu během 5 minut. Kdyby se toto stalo během toho co musím přijít přesně na tu hodinu, třeba na zkoušku, už bych z toho měla problém.


Požadované řešení

Upozornit řidiče na jeho omyl, může se stát, že přejede zastávku, ale ať se omluví cestujícím a je si vědom toho, že udělal chybu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 09:18, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.