Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes 24.11.2023 přibližně kolem 12:45 řidič autobusové linky č. 18 přejel zastávku Areál VŠTE. Na obrazovce normálně měl tuto zastávku napsanou a také ji hlásil jako další. To že zastávku přejel je jedna věc, ale cestujícím se ani neomluvil a dělal že se nic nestalo (během jízdy si s někým povídal) většina lidí v autobuse byli studenti, kteří jeli na přednášky. Naštěstí jela 18 na druhou stranu během 5 minut. Kdyby se toto stalo během toho co musím přijít přesně na tu hodinu, třeba na zkoušku, už bych z toho měla problém.
Upozornit řidiče na jeho omyl, může se stát, že přejede zastávku, ale ať se omluví cestujícím a je si vědom toho, že udělal chybu.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.