Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
22.11. Jsem podal zásilku do z boxu, nyní 24.11.18:15 stále zásilka leží v podacím z boxu
***
Okamžitě vyzvednout, nebo okamžitě vrátit
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Satrane, omlouváme se, že zásilka čeká na vyzvednutí neobvykle dlouho. To by se rozhodně nemělo stát. Kurýr by měl Z-BOX obsluhovat pravidelně každý pracovní den. Vaši zásilku necháme prověřit a jakmile budou mít kolegové nové informace, měli by se vám ozvat a domluvit se na dalším postupu. Věříme, že bude vše dořešeno k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Je 27.11. a balík je stále na podacím místě. Potřebuji ho okamžitě, co nejdříve doručit na adresu... Děkuji
Dobrý den, případ jsem předala k prověření kolegům, podle našich informací jsou s vámi již v kontaktu. Ujišťujeme vás, že udělají maximum pro to, aby vaše zásilka byla co nejdříve vyzvednuta. Zatím vám prosíme o trpělivost. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.