Společnost


SEYES HEALTHCARE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72327Podvodně jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2023, před rokem

Ljuba Kameník

Znění stížnosti

Byla jsem oklamána společnostmi SEYES HEALTHCARE s.r.o. a Cofidis a.s. a dne 22. 6. 2023 jsem podepsala s SEYES HEALTHCARE s.r.o. zvlášť nevýhodnou smlouvu o poskytnutí této služby: Program pro zlepšení kondice a úpravu váhy. Byla jsem přiměna k tomu lsti a psychologickým nátlakem ze strany zaměstnankyně společnosti,

Hned následující den jsem od smlouvy odstoupila a dne 7.7.2023 odeslala jsem písemné oznámení o odstoupeni s uvedením důvodů a myslela jsem si, že teď už je vše vyřešeno.

Ale teď do hry vstoupila společnost Cofidis a.s., která mi předtím nebyla vůbec známa, a začala vymáhat po mně "dlužnou částku" 5498,00 Kč.

Poté Cofidis a.s. postoupila pohledávku B4B INKASSO s.r.o., která v agresivním style vymáhá po mně již 11096,00 Kč.

Patrně při podepsání objednávky s SEYES HEALTHCARE s.r.o. zákazník nevědomky jakoby podepisuje i nějakou neviditelnou smlouvu o úvěru s Cofidis a.s.

Je dost možné, že tyto tři výše uvedené společnosti jednají podle společné dohody a podvodného úmyslu.


Produkt

Program pro zlepšení kondice a úpravu váhy.


Požadované řešení

Žádám od společností SEYES HEALTHCARE s.r.o., Cofidis a.s. a B4B INKASSO s.r.o. vysvětlení a zároveň žádám, aby každá společnost zaslala mi potvrzení, že nedlužím nic a veškeré mé osobní udaje jsou vymazané z jejích databáze. Nejlépe s omluvou za způsobené potíže, stres, a ztrátu času na vyřešení tohoto problému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 14:57, před rokem

Obecně platí, že odstoupit od smlouvy může spotřebitel při uzavření smlouvy mimo obchodní prostory společnosti. Odstoupení je tedy možné například v případě uzavření smlouvy distančně (přes internet), na předváděcí akci ale také třeba při uzavření smlouvy v nákupním centru v případě, že by tam společnost měla pouze dočasný stánek. Není však možné odstoupit od smlouvy, pokud byla uzavřena v kamenné prodejně kam přišel spotřebitel ze své vůle.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platí, že smlouva je neplatná, pokud je uzavřena mimo jiné pod fyzickým nebo psychickým nátlakem. Jedná se přitom o neplatnost podle § 580 an.občanského zákoníku.

Spotřebitelka by měla být řádně a včas informována o všech náležitostech smlouvy. Apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a před každým podpisem si důkladně přečetli všechny podmínky. Ve chvíli, kdy je smlouva podepsaná, se již těžko dovolává toho, že spotřebitel nevěděl, co podepisuje.

Vymáhání:
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy B4B INKASSO s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Zvýšení dlužné částky obecně možné je, mělo by se však jednat pouze o úroky z prodlení a administrativní náklady, o kterých byla spotřebitelka předem informována.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 17:52, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.