Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#7233Zkažené saláty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2015, před 10 lety

Petr Bea

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsem si v BILLE na Karlově náměstí kupoval salát, ihned po otevření krabičky se na mě vyvalil zápach. Divím se že prodavačka to necítila. Evidentně ten salát byl v teple a zkažený. Mé rozhořčení je o to vyšší že na Karlově náměstí jsem se s tímto problémem nesetkal poprvé. Oschlé a divně zbarvené uzeniny ani nekomentuji. Zajímá mě kdo je za to zodpovědný a jak lze takovýto produkt vyreklamovat. Slyšel jsem že saláty zůstávají v boxech které se na noc vypínají.


Požadované řešení

Kontrola kvality


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2015 14:06, před 10 lety

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tuto dobu lze zboží reklamovat a to nejlépe osobně na prodejně. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad, pokud to není nepřiměřené, není-li to možné, může od smlouvy odstoupit (strany by si pak vrátily poskytnuté plnění); zároveň může žádat i přiměřenou slevu. Vedle toho je možné podat podnět dozorovému orgánu, kterým je v tomto případě Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2015 15:35, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.