Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:137
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72334Blokovanie - dôvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2023, před rokem

Richard Svit

Znění stížnosti

0911787081......mám blokované číslo a aj prístup na Bazos.sk k mojmu jedinému inzerátu.Druhý inzerát, ktorý som chcel podať bol pneumatiky, na C4, REnault alebo Peugeot a zablokovali ste ma z dôvodu" údajne " nedovolený text podľa všeobecných podmienok.....Vysvetlite mi to..........!


Požadované řešení

odblokovanie a ospravedlnenie!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 08:29, před rokem

Bod 5 podmínek využívání služeb serveru Bazos.sk (https://www.bazos.sk/podmienky.php) stanovuje: "Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát pokiaľ je inzerát vložený do nesprávnej sekcie s ohľadom na text inzerátu alebo inzerát budí dojem, že užívateľom je iná právnická alebo fyzická osoba. Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát aj pri podozrení, že inzerát odporuje podmienkam Bazos.sk."

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 17:26, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.