Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#7234Vadný telefon Apple 4s

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2015, před 10 lety

Jana Hrubá

Znění stížnosti

Náše stížnost se týká zakoupeného telefonu Apple 4s dne 30.12.2014 u společnosti Electro World na Černém Mostě. V červnu letošního roku se telefon rozbil( vypnul se a již nešel znovu zapnout ani nabíjet ) . Telefon jsme přivezli na pobočku prodejce na Zličín, kde byla sepsána reklamace a telefon byl odeslán do servisu. Po týdnu nám přišla sms zpráva, že si telefon máme vyzvednout a že reklamace je zamítnuta. Při převzetí telefonu na pobočce jsme se dozvěděli, že reklamace je zamítnuta z důvodu, že telefon již byl opravován v neautorizovaném servisu.K tomu jsme obdrželi vyjádření společnosti o zamítnutí reklamace a zprávu ze servisu. Jelikož jsme telefon do žádného servisu předtím nedávali, ptali jsme se v servisu, co přesně se s telefonem dělo. Servis nám zaslal mailem zprávu, že v telefonu byl v servisu měněn display telefonu a přívodní kabel.Jelikož jsem telefon za dobu cca půl roku, co jsem ho měla, nikam na servis nedávala a telefon jsem koupila jako nový, vydala jsem se s manželem znovu na pobočku prodejce.
Chtěli jsme telefon znovu reklamovat, jelikož je nefunkční a my ho do žádného servisu nedávali. Toto jsem napsala i do emailu prodejci, ale nikdo se neozval. při naší osobní návštěvě nám pracovník reklamačního oddělení odmítl telefon znovu převzít k reklamaci, prý to není možné. Na naší žádost přeposlal naší stížnost jeho nadřízené a kopii emailu nám předal. Zatím se nikdo ze společnosti neozval.


Produkt

Apple 4s , zakoupen 30.12.2014 na prodejně Černý Most, číslo reklamace 2940792, číslo servisní zprávy 765308, v.č. telefonu 013597002658292


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2015 14:11, před 10 lety

Prodejce odpovídá za bezvadnost zboží při převzetí. Jestliže reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo na řádné vyřízení reklamace. V případném soudním sporu se také vylepší důkazní postavení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2015 09:19, před 10 lety

Vážená paní Hrubá,

velice nás mrzí, že máte problémy s výrobkem, který jste u nás zakoupila. Také se omlouváme za to, že Vám nikdo nereagoval na e-mail, který jste nám zaslala. Tyto situace se nesmí stávat.
Podle všech dostupných informací a prozkoumání případu si Vám dovoluji navrhnout možné řešení.

Jak jsem usoudila s výše uvedeného a z našich protokolů o opravě, výrobek jste si převzala z prodejny domů. Poprosím Vás tedy o znovu donesení výrobku na naši prodejnu Electro World Zličín, případně na jinou pražskou prodejnu, pokud Vám bude lépe vyhovovat, kde s Vámi bude sepsána nová reklamace. Výrobek necháme posoudit v jiném autorizovaném servisu výrobce. Reklamaci budeme sledovat a o jejím vývoji budete informována.

Uděláme vše, co je v našich silách, aby jste byla s vyřízením reklamace spokojena. Samozřejmě si u nás můžete požádat o proplacení nákladů spojených s uplatněním reklamace.

S přáním příjemného dne

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.8.2015 13:07, před 9 lety


Jana Hrubá

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,velice oceňuji vaší pomoc. Na základě vaší intervence se mi ozvali ze společnosti Electro World a byly ochotni znovu přijmout telefon na reklamaci. Telefon jsme tedy předali na další reklamaci s tím, že požadujeme vrácení peněz kvůli jeho nefunkčnosti. Po pár dnech se nám ozvali s tím, že reklamaci uznávají a jsou ochotni vrátit peníze. Dojeli jsme tedy na pobočku a peníze nám skutečně vrátili. Moc děkuji za pomoc.