Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Náše stížnost se týká zakoupeného telefonu Apple 4s dne 30.12.2014 u společnosti Electro World na Černém Mostě. V červnu letošního roku se telefon rozbil( vypnul se a již nešel znovu zapnout ani nabíjet ) . Telefon jsme přivezli na pobočku prodejce na Zličín, kde byla sepsána reklamace a telefon byl odeslán do servisu. Po týdnu nám přišla sms zpráva, že si telefon máme vyzvednout a že reklamace je zamítnuta. Při převzetí telefonu na pobočce jsme se dozvěděli, že reklamace je zamítnuta z důvodu, že telefon již byl opravován v neautorizovaném servisu.K tomu jsme obdrželi vyjádření společnosti o zamítnutí reklamace a zprávu ze servisu. Jelikož jsme telefon do žádného servisu předtím nedávali, ptali jsme se v servisu, co přesně se s telefonem dělo. Servis nám zaslal mailem zprávu, že v telefonu byl v servisu měněn display telefonu a přívodní kabel.Jelikož jsem telefon za dobu cca půl roku, co jsem ho měla, nikam na servis nedávala a telefon jsem koupila jako nový, vydala jsem se s manželem znovu na pobočku prodejce.
Chtěli jsme telefon znovu reklamovat, jelikož je nefunkční a my ho do žádného servisu nedávali. Toto jsem napsala i do emailu prodejci, ale nikdo se neozval. při naší osobní návštěvě nám pracovník reklamačního oddělení odmítl telefon znovu převzít k reklamaci, prý to není možné. Na naší žádost přeposlal naší stížnost jeho nadřízené a kopii emailu nám předal. Zatím se nikdo ze společnosti neozval.
Apple 4s , zakoupen 30.12.2014 na prodejně Černý Most, číslo reklamace 2940792, číslo servisní zprávy 765308, v.č. telefonu 013597002658292
vrácení peněz
|
Tweet |
Prodejce odpovídá za bezvadnost zboží při převzetí. Jestliže reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo na řádné vyřízení reklamace. V případném soudním sporu se také vylepší důkazní postavení
Vážená paní Hrubá,
velice nás mrzí, že máte problémy s výrobkem, který jste u nás zakoupila. Také se omlouváme za to, že Vám nikdo nereagoval na e-mail, který jste nám zaslala. Tyto situace se nesmí stávat.
Podle všech dostupných informací a prozkoumání případu si Vám dovoluji navrhnout možné řešení.
Jak jsem usoudila s výše uvedeného a z našich protokolů o opravě, výrobek jste si převzala z prodejny domů. Poprosím Vás tedy o znovu donesení výrobku na naši prodejnu Electro World Zličín, případně na jinou pražskou prodejnu, pokud Vám bude lépe vyhovovat, kde s Vámi bude sepsána nová reklamace. Výrobek necháme posoudit v jiném autorizovaném servisu výrobce. Reklamaci budeme sledovat a o jejím vývoji budete informována.
Uděláme vše, co je v našich silách, aby jste byla s vyřízením reklamace spokojena. Samozřejmě si u nás můžete požádat o proplacení nákladů spojených s uplatněním reklamace.
S přáním příjemného dne
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,velice oceňuji vaší pomoc. Na základě vaší intervence se mi ozvali ze společnosti Electro World a byly ochotni znovu přijmout telefon na reklamaci. Telefon jsme tedy předali na další reklamaci s tím, že požadujeme vrácení peněz kvůli jeho nefunkčnosti. Po pár dnech se nám ozvali s tím, že reklamaci uznávají a jsou ochotni vrátit peníze. Dojeli jsme tedy na pobočku a peníze nám skutečně vrátili. Moc děkuji za pomoc.