Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v pátek na sobotu jsem si zakoupil jízdenky z Praha hl. nádraží do Brno hl. nádraží pro 3 osoby do 1. Třídy vlaku českých drah přes portál IDIOS.cz. Cena všech 3 jízdenek včetně rezervace místa stála 1791 Kč. Po nastoupení do vlaku jsme byli v šoku. Kupé ve kterém jsme byli neodpovídalo v žádném případě 1 třídě spíše tak 3 třída. Nemělo Wi-Fi a ani zásuvky. Nenabídli nám za celou cestu vodu a za rozpustnou kávu chtěli 17 kc a jídlo nebylo k dispozici. Takhle si 1 třídu nepředstavují. Radši jsem měl počkat 2 hodiny na Regio Jet kde bych zaplatil o skoro 2/3 méně a za 1 třídu s luxusním servisem a kávou zdarma.
Spoj který jsme zakoupili odjezd 25.11.2023 14:06 Praha hl.n. » Brno hl.n. 25.11.2023 17:40
Požadují částečné vracení peněz navrhuji 2/3 z celkových nákladu.
|
Tweet |
Pokud byla služba poskytnuta vadně, měl by spotřebitel podat reklamaci. Jako nejvhodnější nárok se jeví sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.