Společnost


ČSAD Česká Lípa a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72349Neprijemni ridic co ridi docela nebezpecne!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2023, před rokem

anicka Missikova

Znění stížnosti

Dobry den. Nerada pisu stiznost ale myslim si ze by to bylo za potreba.
Dnes autobus 400 z Prahy do Noveho boru odjezdem v 20:40 byl temer plny. Autobuse se nesmi jist to kazdy vime. Hned jak jsme jeli tak dva cestujici si neco dali k jidlu ridic hned vynadaval, schovali a omluvili se. Na dalsi zastavce coz bylo Melnik a.u , je hned vyhodili. Lidi tu prosili ze je zima ze se omlouvali a schovali. Ale i tak je vykopl ale to neni to dulezity. Ne prozuje svetla coz je docela nebezpecny takhle ve tme jezdit a hlavne kdyz snezi. Na zatacky zataci rychle a je to neprijemne jede docela rychle na to ze fakt venku snezi a klouze.
Kazdy vikend jedu do Prahy a vetsinou narazim na sameho ridice. Pokazdy jede rychle neprijemne ze se mi stoho teda zveda zaludek. Vecer si porad pousti nahlas pisnicky coz by mohl mit ohleduplnost na cestujici a poustet potihu.

Jede rychlosti a casto zasekava v jizde.

Minule kdyz jsem kupovala listek tak bohuzel terminal bechtel brqtmohi kartu prosila jsem ho jestli muzeme zkusit znovu a on rekl ne a abych jsem vystoupila coz bylo opravdu neprijemny. A porad rikal ze terminal je uplne pohode. Tak jsem vystoupila pustila vsechny lidi a jako posledni jsem sla za se dovnitr a byl neprijemny arogantni a nemel ani chut tu jizdenku prodat. Minule nezastovoval a hned neslysel nekoukal a zastavil se uprosdret silnice fakt perfektni. Dekuji a snad se zlepsite. A aby tenkhle ridic se zacas hovat slusne a jezdil bezpecne.


Produkt

Autobus 400 z Prahy do Noveho Boru odjezdem 20:40 dne 25.11


Požadované řešení

Hlavne je aby jezdil opatrne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 13:05, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 17:51, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.