Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#72358Nedodržování hygienických pokýnu ze strany zaměstnance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2023, před rokem

Viktoriya Mossiyash

Znění stížnosti

Dobrý den,
Chtěla bych podat stížnost na zaměstnance v oddělení pečiva v pobočce Billa, OC Krakov, Praha 8.

Jsou 2 zaměstnance ( pánové) , které vůbec nemění rukavice ( maji na sobě látkové, špínavé rukavice, kterými vyskladnují nezabalené pečivo přímo z peci do regálu), následně tahají krabice, voziky, zboží atd stejnými rukavicemi.

Už jsem několik krát upozorňovala zaměstnance a manažera prodejny o sjednání nápravy, ale žádná změna.

Tohle je nechutné, odporné. Pracujou s nezabalenými potravinami, určené k přímé konzumaci.

Chodím do pobočky na nákup skoro každý den, a pánové se střídají. Dámy na úseku uzenin, vždy použivaji jednorázové rukavice je tam čistota, takže je vidět, že to není o špatném přístupu celé pobočky, ale přímo dvou zaměstnanců v úseku pečiva.


Požadované řešení

Navrhuji zaučit zaměstnance o tom, že to je opravdu důležité dodržovat určité standardy hygieny. Na vyskladnení pečiva je potřeba používat jednorázové rukavice, kleště atd.

Uvitala bych, aby pánové při odchodu z úseku pečiva a práce s vyskladněním zboží atd sundali rukavice, nebo např v přípdě kontaktu s pečivem měli na sebe čisté rukavice.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 07:51, před rokem

Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na příslušnou hygienickou stanici s žádostí o prošetření.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti BILLA, spol. s.r.o.:
- na e-mail: info@billa.cz,
- na tel.: 800 153 976 (Po - Pá 8:00 - 18:00).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2023 08:29, před rokem

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 10:46, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 09:37, před 12 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.