Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Chtěla bych podat stížnost na zaměstnance v oddělení pečiva v pobočce Billa, OC Krakov, Praha 8.
Jsou 2 zaměstnance ( pánové) , které vůbec nemění rukavice ( maji na sobě látkové, špínavé rukavice, kterými vyskladnují nezabalené pečivo přímo z peci do regálu), následně tahají krabice, voziky, zboží atd stejnými rukavicemi.
Už jsem několik krát upozorňovala zaměstnance a manažera prodejny o sjednání nápravy, ale žádná změna.
Tohle je nechutné, odporné. Pracujou s nezabalenými potravinami, určené k přímé konzumaci.
Chodím do pobočky na nákup skoro každý den, a pánové se střídají. Dámy na úseku uzenin, vždy použivaji jednorázové rukavice je tam čistota, takže je vidět, že to není o špatném přístupu celé pobočky, ale přímo dvou zaměstnanců v úseku pečiva.
Navrhuji zaučit zaměstnance o tom, že to je opravdu důležité dodržovat určité standardy hygieny. Na vyskladnení pečiva je potřeba používat jednorázové rukavice, kleště atd.
Uvitala bych, aby pánové při odchodu z úseku pečiva a práce s vyskladněním zboží atd sundali rukavice, nebo např v přípdě kontaktu s pečivem měli na sebe čisté rukavice.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na příslušnou hygienickou stanici s žádostí o prošetření.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti BILLA, spol. s.r.o.:
- na e-mail: info@billa.cz,
- na tel.: 800 153 976 (Po - Pá 8:00 - 18:00).
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.