Společnost


The best shipper s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7236Rozpadnutý kôš na spanie pre babätko

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2015, před 9 lety

Zuzana Garelová

Znění stížnosti

V apríli pred pôrodom som cez internet kúpila kôš pre bábätko, bol dráhy no chcela som niečo originálne a páčil sa mi firma mi prišla seriózna nakoľko predáva veľa výrobkov. Kôš bol v poriadku niekoľko týždňov, mala ma teraz 8 týždňov, no už by som ju do tohto koša nedala. Dieťa mi z koša takmer vypadlo po tom čo ob-košikovanie spadlo a ležala len na rovnej doske. Mám moc rýchle dieťa už sa vie prevrátiť na bok preto mám obavy s tohto výrobku a chcela by som vrátiť peniaze nakoľko ma výrobok sklamal. Je až neuveriteľne čo môže dostať normu bezpečnosti pre dieťa ak nábytok zosponkujem zošívačkou na papier tak sa mi rozpadne, prečo by to malo byť inak pri postieľke? Nechápem ako na toto mohol dať niekto certifikát keď s,me z koša zložili luxusný volán čakal nás s partnerom šok. Kôš ktorý vlastne nie je kôš lebo je bez dna je uchytený o dosku len malými sponkami zospodu ide o dosť fušerskú robotu. Ak by som vedela čo kupujem tak si radšej kúpim postieľku v ikei za tretinu ceny a bezpečnejšiu. Teraz nemám nič len haraburdu ktorú musím na vlastne náklady zaslať aby mi poslali to iste čo s tým ja už do tohto výrobku dieťa nedám. Som si istá ,že je veľa sťažnosti na tento produkt.


Produkt

macko kôš pre bábätka na spanie


Požadované řešení

bola by som spokojná s vrátením peňazí nakoľko musím kúpiť bezpečnú postieľku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2015 14:49, před 9 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2015 16:46, před 9 lety

Vážená paní Garelová, koše na miminka mají TUV certifikát bezpečnosti a byly zkoušeny v laboratořích na shodu s normami PN-EN 1130-1:2001 a PN-EN 1130-2:2001. Ke koši jste dostala jasné pokyny k užívání a montážní návod. Koš je mechanicky poškozený na košatinu někdo zatlačil velikou silou nebo jste na koš položili něco těžkého a celou košatinu jste touto nadměrnou silou vyrvali. S výrobcem máme velmi dobré vztahy jak osobní, tak i pracovní a v rámci dobrého jména výrobce toto mechanické poškození je ochoten vyměnit. Nový koš (košatinu - tj. poškozený díl koše) máme k výměně připravený a stále čekáme, ale marně na dodání poškozeného dílu (košatiny).
S pozdravem
Renáta Bekusová
The best shipper s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.7.2015 11:23, před 9 lety


Zuzana Garelová

Dobrý deň

Koš nakoniec opravil môj priateľ tým že od spodku koša namontoval dalšiu dosku. Cela oprava nás vyšla par eur, keby výrobca bol tak poctivý ako to o sebe tvrdi kôš by sa nerozpadol pod váhou 2 mesačného dieťaťa. O spoločnosti si myslím svoje a určite ju odporúčať nebudem. Tvrdiť,že kôš ktorý drží po kope len vďaka par sponkám na hrubší papier, som musela skákať je taktika predajcu ako vždy hodiť vinu na zákazníka. Ďalšia vec ako je možne že napríklad iné postieľky a koše sú vyrobene tak ,že znesú aj zaťaž,hlavne unesú dieťa. Nemám moc čas sa tu vyjadrovať a nemála som čas sa sa zaoberať vracaním tovaru za iný rovnako nekvalitný tovar. V d teste by mali občas urobiť test aj týchto výrobkov. Žiaľ certifikát môže mať dnes hocikto a to ho oprávňuje zrejme urážať zákazníkov, že si tovar poškodili sami. Škoda myslela som ,že ste seriózne firma stále sa mi potvrdilo to ,že niektoré firmy si vedia meno kúpiť a mali živnostník je stále fackovaní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2016 17:21, před 9 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.