Společnost


BORGIS a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72364Opětovné nedodání sobotního deníku Práva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2023, před rokem

Kateřina Janků

Znění stížnosti

Dobrý večer,
opět reklamuji opětovné nedodání sobotního práva.
Jsem v důchodu, na sobotní magazín se moc těším,
platím pravidelně a již po několikáté mi nebylo doručeno,
tak se ptám, kdybych nezaplatila já, hned bude zle.
Ovšem když neplníte své povinnosti Vy, nic se neděje.
Nejsem zase tak bohatá, abych házela peníze oknem,
vážně uvažuji o zrušení objednávky a budu si tisk kupovat na stánku.
Jaké bude řešení, aby se to neopakovalo ?
Ale nápravu už jste mi několikrát slíbili a nic se nedělo ...

Kateřina Janků


Produkt

sobotní Právo nedodáno


Požadované řešení

náhradu, odpuštění platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 08:59, před rokem

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány noviny, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat. Lze tak učinit prostřednictvím e-mailu reklamace.predplatne@pravo.cz nebo pravo@cpost.cz

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 17:28, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.