Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,
opět reklamuji opětovné nedodání sobotního práva.
Jsem v důchodu, na sobotní magazín se moc těším,
platím pravidelně a již po několikáté mi nebylo doručeno,
tak se ptám, kdybych nezaplatila já, hned bude zle.
Ovšem když neplníte své povinnosti Vy, nic se neděje.
Nejsem zase tak bohatá, abych házela peníze oknem,
vážně uvažuji o zrušení objednávky a budu si tisk kupovat na stánku.
Jaké bude řešení, aby se to neopakovalo ?
Ale nápravu už jste mi několikrát slíbili a nic se nedělo ...
Kateřina Janků
sobotní Právo nedodáno
náhradu, odpuštění platby
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány noviny, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat. Lze tak učinit prostřednictvím e-mailu reklamace.predplatne@pravo.cz nebo pravo@cpost.cz
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.