Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Včera ve Valašském Meziříčí, obsluha uzenin bez roušky, podle všeho s respiračním problémem. Kdyby paní držela pusu tak by si toho člověk nevšiml, ale přijde vám hygienické když obsluha při nabírání uzenin, komunikuje se vzdálenou prodavačkou a všechny prskance končí na mé uzenině? Mně to přijde nezodpovědné vůči ostatním lidem, děkuji paní prodavačce za respirační problémy které mi přivodila. Není to poprvé tak s tím laskavě něco dělejte nebo to příště šlahnu do regálu ať si to pak sní kdo chce.
Management by měl zajistit povinné nošení roušek a sítěk do vlasů.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.
Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.