Společnost


ARRIVA TRANSPORT ČESKÁ REPUBLIKA a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72374ARRIVA vlaky s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2023, před rokem

Wioleta Szymczak

Znění stížnosti

Jeli jsme 26.11.2023 vlakem EC 140 ČD z Bohumína do Pardubic kde jsme měli mít přípoj vlaku se spol. Arriva dále do Rychnova u Jablonce nad Nisou. Oznámili jsme to tak jak se správně má průvodčímu, který nám řekl, že už napsal dispečerovi sms a nemusíme mít obavy-přípoj spoje se zajistí, protože je více cestujících na přestup. Po vystoupení z původního vlaku jsme přešli před nádražní budovu na zastávku výlukového autobusu dle pokynů rozhlasu ve nádražním vestibulu Pardubice hl.nádraží- Pardubice-Rosice nad Labem (1.krátká stanice). Místní koordinátor od Arrivy nám sdělil, že předchozí spoj Arrivy nepočkal, protože ho dispečer Arrivy zamítl. Další vlak Arrivy jel za 2 hodiny ale rozhodilo nám to plánovaný nedělní přípoj pokračování z cílové stanice V Rychnově u Jablonce na MHD do Jablonce nad Nisou, kde jsme museli v noci čekat v mrazech venku do pondělního rána. Nyní jsme v důsledku podchlazení při zamčené čekárny od Arrivy značně nachlazení-nemocní. Řešením nebyla ani komunikace se zákaznickým servisem spol.Arriva. Jejich odpovědi byli bez zájmu nám vyjít vštříc s velkou lhostejností v tom něco dělat. Jsme cestováním s touto společností značně zklamaní, že neberou na své pasažéry žádný ohled ani nemají vstřícné jednání.


Produkt

Dispečer od Arrivy nám zamítl pozdržet přípojný vlak


Požadované řešení

Finanční kompenzaci za komplikace a dlouhý čas strávený čekáním v důsledku toho nepříjemné nachlazení v pozdních hodinách, že nebylo jak se dostat v neděli domů a náklady za léky proti nachlazení kvůli jejich zavinění, že ignoroval dispečer naší prosbu přes průvodčí. Nebylo nám umožněno ani přečkat mrazivou noc v čekárně Arrivy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 08:37, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Dle smluvních přepravních podmínek společnosti veškeré stížnosti, připomínky a podněty mohou cestující uplatnit prostřednictvím:
- e-mailu: info@arriva.cz,
- formuláře dostupného zde: https://www.arriva.cz/kontakty/napiste-nam,
- zákaznické linky ARRIVA na tel. č. 725 100 725,
- písemně na adrese: Křižíkova 148/34, 186 00 Praha.

Stížnosti vyřídí zákaznické oddělení nejpozději do 30 dnů od jejich obdržení a o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 18:07, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.