Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#72382Nedoručená zásilka ze zahraničí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 58 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2023, před rokem

Hana Stejskalová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.10.2023 mi byla odeslána zásilka č. ***, do České republiky měla přijít do 3.11.2023. Protože bydlíme v obci Běloky, kde není poštovní úřad, nejbližší pošta je Hostouň. V té době jsme na našem novém domě ještě neměl poštovní schránku, ale jen číslo 78. Několikrát jsem se na poště Hostouň informovala, zda-li očekávaná zásilka na zmíněném úřadu neleží, bohužel, nic tam nebylo. Dne 19.11. jsem obdržela zprávu z Glasgow, že zásilka se 18.11.vrátila zpět. Na vrácené obálce bylo razítko pošty 27201 s datem 23.10. Dále zde bylo další datum 24.10.2023, rukou napsáno NENÍ SCHRÁNKA a přidáno razítko doručovatele ŠM. A teď se ptám: Bylo by opravdu tak moc složité nalepit k číslu na našem domě lístek se vzkazem, kde zmíněná obálka leží a poté jej na poště na obvyklý čas uložit? Na kteroukoli poštu bychom si zajeli. Musela být zásilka okamžitě odeslána zpět do zahraničí, přestože adresa, na kterou byla posílána, byla správná? Zmíněné paní doručovatelce tímto velice děkuji za její NEOCHOTU, udělat alespoň minimum navíc, aby se obálka mohla dostat do rukou vlastníka a ne ji vracet zpět odesilateli. Nyní nastává složitá korespondence mezi mnou a odesilatelem a pro mě to znamená posílat další vysoké poštovné, abych získala obálku zpět. Prosím, abyste se nad danou skutečností zamysleli a aby Vaši doručovatelé projevili více rozvahy a logického myšlení a nepouštěli se okamžitě do rutinního zaběhlého postupu. S pozdravem Hana Stejskalová


Požadované řešení

Prosím o vyjádření paní doručovatelky k této záležitosti, děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 15:06, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.