Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#72391Neoprávněné vydání zásilky, nevhodné chování.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 12 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2023, před rokem

Václav Chytráček

Znění stížnosti

Dobrý den,
zásilka na firmu nebyla doručena i když byla firma v provozu a zaměstnanci přítomni. Zásilka byla uložena na příslušné poště Plumlov, kde bylo odmítnuto zásilku vydat zaměstnanci firmy ArDeTex Logistic i po předložení firemní kartičky. Zásilka v hodnotě 4000Kč byla vydána neoprávněné osobě, jejiž adresa se neshoduje s příjemcem zásilky firmou ArDeTex Logistic, Žárovice 109, 79803 Plumlov které bylo zboží určeno a zboží řádně zakoupila. Za boží bylo řádně zaplaceno předem jakž i za doručení na adresu firmy. Pozdním doručováním zásilky firmě vznikla nemalá škoda. Taktéž arogantní chování maní vedou pobočky Plumlov a až nepochopitelné odmítnutí vydání zásilky, nesnese žádnou omluvu. A že na této pobočce seděli dnes 27.11.2023 dvě zaměstnankyně a vykládali si že by jim Pošta měla koupit gauč, že tam dnes nikdo nepřišel, se mi zdá pohrdáním a plýtváním finančních prostředků státního aparátu České Pošty. A služby na úrovní rozvojové země !!!!!!!!!!


Produkt

***


Požadované řešení

Požadujeme náhradu škody v plném rozsahu, a redukci zaměstnanců na pobočce Plumlov, kteří si neplní své povinnosti a je jich tam přebytek za státní peníze, když Česká Pošta vykazuje ztrátu za rok 2022 bezmála 2 miliardy !!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 10:18, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.