Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#72395Zkažené maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2023, před rokem

Radovan Herold

Znění stížnosti

Dobrý den.Dne 24.11 2023 jsem provedl nákup na Tesco online a to konkrétně objednávku č.***.Po rozbalení mletého masa byl cítit silný zápach a ze spodní strany byl výrobek už dost šedý což znamená že už byl zkažený přesto že datum spotřeby bylo 28.11 2023 takže jsem jej musel vyhodit.Dost mě to mrzelo protože u Vás nakupuji pravidelně a vždy jsem byl maximálně spokojený jak s nákupem tak s dopravou.Ale po této zkušenosti uvažuji že buď začnu nakupovat v jiném obchodě nebo už nebudu moc důvěřovat balenému masu Vaší značky.Nicméně Vám chci říct aby jste více kontrolovali tyto masné výrobky aby se to nestávalo i jiným zákazníkům.S Pozdravem a přáním hezkého dne Herold Radovan


Produkt

Tesco Mleté maso míchané méně než 30 % tuku 0,800kg


Požadované řešení

Ocenil bych častější kontrolu baleného masa a třeba sleva na další nákup v Tesco online by potěšila


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 10:51, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy (tj. vrácení peněžních prostředků).

Stížnost je možné směřovat ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. i prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555 anebo na e-mail: info@itesco.cz.

Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 18:12, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.