Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý večer.
Dne 23.11.jsem odesílala zásilku vinted ale zasilka nedorazila kompletní,pouze krém na ruce.Náušnice 10 párů se ztratilo.Zásilka tím pádem prisla roztrhaná a dána do nového obalu.
Žádám o vysvětlení.
S pozdravem
Zigmánková Jana
Financní náhradu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavírala se společností společnost Vinted, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědna právě ona. Společnost Vinted je v takovém případě také oprávněna uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna společnost odpovídá Oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození, zničení nebo úbytku obsahu Zásilky v průběhu obstarání přepravy.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Zigmánková, mrzí nás, že vaše zásilka nedorazila kompletní. V takovém případě je potřeba, aby byla podána reklamace (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), kolegové následně všechno prověří a postarají se o nápravu. Věříme, že se vše podaří vyřešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.