Společnost


Pju d.o.o.

Počet nahlášených stížností:183
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#72400Zboží vráceno bez nutnosti udat důvod....přesto neodpovídala velikost

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2023, před rokem

Veronika Ohlídalová

Znění stížnosti

Velikostní tabulka u zboží scházela a tak byla zakoupena obvyklá velikost Dámské termo triko ThermoLace Černá S/M Číslo objednávky TR5228746 . Zboží odpovídalo sotva velikosti XS a proto jsem vyplnila formulář na odstopuní od smlouvy.(během 1dne od přijetí zboží).Podle pokynů jsem další den znovu firmu kontaktovala kvůli kodu reklamace,vratky.Kod jsem obratem obdržela a zboží jak bylo v instrukcích s tímto číslem na zásilce odeslala na adresu:Váš reklamační kód je: 0013-7240

Kód přiložte k zasílanému zboží (vytisknutý nebo napsaný ručně) ho zašlete na adresu: PJU P.O.BOX 11, Heršpická 875/6a, 60010 Brno dne 6.11.2023 přes Českou poštu jak bylo vyžadováno(za 82,-náklady na dopravu nese kupující!!!)Od té doby firmu kontaktuji a čekám na vrácení finanční hotovosti,ale zatím nereagují vůbec nikde a nijak.Ještě můžu zkusit reklamovat platbu u banky ,neb bylo zaplaceno kartou,ale tam věc přebírá právní oddělení a obchodníka vyzve k vrácení platby(14denní lhůta již uplynula)a přes to,že veškerou konverzaci s firmou mám řešit to přes banku považuji za krajní řešení.


Produkt

Dámské termo triko ThermoLace Černá S/M Množství: 1+1 499 CZK


Požadované řešení

Zboží bylo v zákonné lhůtě vráceno s visačkami v původním obalu a nepoškozené,žádala jsem proto o vrácení peněz na číslo účtu ze kterého bylo zboží zaplaceno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 09:41, před rokem

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nereaguje-li prodávající, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu P.O.BOX 11, Heršpická 875/6a, 60010 Brno nebo na adresu sídla společnosti Pju d.o.o., Trg svobode 1A, 8340 Črnomelj, Slovenia.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2023 09:38, před rokem

Spotřebitelka nás informovala, že jí byly peníze vráceny na účet. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.