Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
letenka nebyla k nalezeni rezervace byla zaplacena dalsi poplatky byly sdeleny na letisti mam nemocmou pritelkyni ktera trpi sebepozkozovanim musim byt neustale sni vcera sem nedorazil ji se to dotklo musely byt u ni pecovatelky chci vratit bud penize nebo let na zitra se vsin vsudy odvoz autobusem na letiste a bude vse v poradku budu cekat na emails pozdravem pan drapak pavel
vraceni platby za letenku popripade jiny let v brzkem terminálu
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti Kiwi.com s.r.o. se někdy ceny objednávek u dopravce změní v době mezi dokončením rezervace cestujícím a pokusem společnosti dokončit objednávku jménem cestujícího u dopravce. Kiwi.com tento rozdíl do určité míry pokryje. Pokud však cenový rozdíl překročí interně stanovené poměry, vyhrazuje si Kiwi.com podle svého uvážení právo požádat cestujícího před zakoupením přepravy o zaplacení rozdílu nebo vrátit cenu za rezervaci v souladu s částí 2 Podmínek vrácení prostředků (dostupných zde: https://www.kiwi.com/cz/pages/content/refunds).
Na webových stránkách společnosti Kiwi.com s.r.o. jsme nedohledali, že by po cestujícím na letišti měla letecká společnost požadovat poplatky navíc. Cena objednávky je tak řešena se společností Kiwi.com, která by následně měla zajistit jménem cestujícího letenku u letecké společnosti. Společnost Kiwi.com s.r.o. vystupuje ve vztazích se spotřebiteli zpravidla jako zprostředkovatel, nikoli jako prodávající letecká společnost. Různé poplatky mohou být však cestujícímu přímo na letišti naúčtovány leteckou společností v případě, kdy přesáhne limit odbaveného zavazadla či si doobjedná stravu v letadle atd.
Přesto, že by společnost Kiwi.com měla problém řešit, doporučujeme spotřebiteli se preventivně obrátit i přímo na leteckou společnost.
Jestliže byla uzavřena smlouva s leteckou společností, je společnost povinna spotřebitele přepravit na místo určení. V případě, kdy byl let zrušen, by společnost měla zajistit alternativní spoj srovnatelné kvality. Pokud tak neučiní, může spotřebitel požadovat uhrazení rozdílu v ceně.
Pokud nedojde ke smírnému řešení, může se spotřebitel obrátit na dozorový orgán v zemi sídla letecké společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.