Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, objednal jsem si přes inzerát zboží, zaplatil paní předem na účet a doprava byla skrz Zásilkovnu. Do dnes nemám ani zboží, ani peníze. Prosím o vyřešení, požaduji vráceni celé částky a něco navíc jako omluva by se slušelo. Společnost po měsíci nekomunikuje, na odesílatele kontakt nemám.
Vrácení peněz na bankovní účet.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy.
Domníváme se, že při prokázání pravé hodnoty balíku by společnost měla tuto hodnotu také oprávněné osobě uhradit. Jiné orgány jako např. Český telekomunikační úřad však mohou být jiného názoru.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Růžičko, kontaktoval jste náš zákaznický servis (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular)? Pokud jste kolegům předal číslo vaší zásilky, měli by vše řádně prošetřit a jakmile budou mít ohledně vaší zásilky bližší zprávy, měli by se s vámi spojit a domluvit se na řešení, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den, Váš zaměstnanec z podpory mi napsal, že to se mnou řešit nebude, ať se obrátím na Policii ČR nebo ať kontaktuji odesílatele, na paní ale žádný kontakt už nemám.
Dobrý den, pane Růžičko, potřebovala bych konkrétnější informace (trasovací číslo zásilky), abych se k tomu mohla blíže vyjádřit. Doporučujeme vám však postupovat podle pokynů kolegů ze zákaznického servisu, měli by vám předat nejaktuálnější informace. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.