Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#7241Nedodané zboží,nedostatek zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2015, před 9 lety

Kristýna Hryndziová

Znění stížnosti

V prodejně Kaufland v Mladé Boleslavi má být momentálně v akci (9.-15.7.) pivo Heineken.Na nákupu jsem tam byla 10., pivo nebylo,poté ani 11. nic. Bylo mi řečeno,že nebylo dodáno,ať přijdu v pondělí 13. Pivo překvapivě také nebylo,opět na informacích mi bylo řečeno,že nebylo dodáno.Vzali si ode mě kontakt,moji objednávku piva na kusy a že by pivo mělo během dne dorazit (prý jen 13 bas,to snad byl vtip) a ozvou se mi.Samozřejmě nic.


Produkt

pivo Heineken


Požadované řešení

Žádám okamžité dodání zboží na prodejnu stále ještě v době akce. Pokud tak nebude učiněno v době akce,požaduji na dané zboží slevu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 07:31, před 9 lety

Co se týká letákových akcí a nedostupnosti akčních výrobků, může být na takové jednání nahlíženo jako na zakázanou klamavou obchodní praktiku podle zákona o ochraně spotřebitele, konkrétně vábivou reklamu.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

Zda ve stížnosti uvedená provozovna společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. porušuje zákaz vábivé reklamy dle přílohy 1 písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může prověřit příslušný krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní k výkonu dozoru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2015 09:52, před 9 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2015 11:22, před 9 lety

Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2015 16:23, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.