Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:647
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#72412Kaktus mobile stěžuje uhradit záporný zůstatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 hodin 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2023, před rokem

Milan Mroczkowski

Znění stížnosti

Společnost Kaktus mobile stěžuje uhradit zaporný zůstatek, kdy jim nejde zaslat žádnou formou záporný zůstatek, též adresa společnosti se mi nepodařilo nalézt.


Produkt

Kredit na SIM kartě


Požadované řešení

Umožnit vyrovnat záporné zůstatky a nejlást podmínky k vyrovnání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 13:52, před rokem

Dle všeobecných obchodních podmínek (dostupných na webové adrese: mujkaktus.cz v dolní části stránky v sekci dokumenty ke stažení) platí, že "bude-li kredit tvé služby záporný, musíš kredit dobít a dluh vyrovnat. Způsoby složení kreditu (dále jen „Dobití“) jsou uvedeny na www.mujkaktus.cz (sekce Dobít kredit)."

Dobít kredit je tak možné prostřednictvím odkazu: https://www.mujkaktus.cz/dobiti-kreditu. Jiné způsoby dobití kreditu nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.mujkaktus.cz/nejcastejsi-dotazy#dobijeni-platnost-kreditu.

Jestliže spotřebiteli nelze dobít kredit, je vhodné se s celou situací obrátit přímo na zákaznické centrum společnosti, a to
- přes stránky www.mujkaktus.cz v chatovacím okně nebo přes sociální sítě (ve všední dny od 10:00 do 22:00 hodin) anebo
- písemně na adrese: Zákaznické centrum Kaktus, Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.