Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#72414Neuznaná reklamace sady Berlingerhaus

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2023, před rokem

Jana Bilanska

Znění stížnosti

dovoluji si Vás kontaktovat ve věci reklamace sady nádobí Berlingerhaus Carbon PRO Line, kterou jsem zakoupila dne 14.2.2022 prostřednictvím e-shopu Mall.cz. Přestože jsem při používání nádobí postupovala dle přiloženého návodu a dodržovala všechny uvedené pokyny, v říjnu letošního roku jsem byla nucena reklamovat sadu kvůli odpadlým indukčním dnům na nejvíce používaných kusech.

K mému zklamání byla reklamace zamítnuta s odůvodněním, že za poškození je odpovědná moje nesprávná péče, konkrétně používání abrazivních a nešetrných čisticích prostředků. Ráda bych zdůraznila, že jsem při mytí nádobí vždy využívala pouze kapsle Jar platinum v myčce na šetrný program, což je metoda, kterou aplikují bez problémů již řadu let a která nikdy dříve nezpůsobila poškození jiných značek nádobí, které vlastním.

Při zakoupení sady nádobí jsem se řídila informacemi poskytnutými na Vašich stránkách, kde je zmiňováno, že nádobí je vhodné pro mytí v myčce. V návodu k použití ani v jiných přiložených materiálech nebylo zmíněno, že by použití myčkových kapslí mohlo být škodlivé nebo dokonce zakázané.

Vzhledem k uvedeným skutečnostem se domnívám, že zamítnutí mé reklamace nebylo oprávněné. Proto bych Vás chtěla požádat o přehodnocení mého případu a poskytnutí adekvátní náhrady za vadné zboží.

Věřím, že společnost Mall.cz si váží svých zákazníků a že mi bude poskytnuta spravedlná náprava


Požadované řešení

Podle popisu produktu na Vašich stránkách by mělo být nádobí vhodné pro běžné použití v myčce nádobí s použitím kapslí. Po osobní zkušenosti a konzultaci se servisem však vyplývá, že nádobí vyžaduje specifickou péči, která není v souladu s informacemi poskytnutými při nákupu.

Proto při znovu zamítnute reklamaci žádam:

Vzhledem k tomu, že jsem byl při výběru produktu zaváděna, žádám, aby společnost Mall.cz kontaktovala přímo výrobce a požádala o poskytnutí přesných a transparentních informací o údržbě nádobí této značky. Je zásadní, aby byly informace aktualizovány tak, aby odrážely skutečné požadavky na péči a údržbu, což umožní budoucím zákazníkům učinit informované rozhodnutí o tom, zda je produkt vhodný pro jejich potřeby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 10:45, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Podle § 9 odst. 1 a § 11 zákona o ochraně spotřebitele platí, že prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby, jakož i o riziku souvisejícím s poskytovanou službou. Je-li to potřebné s ohledem na povahu prodávaného výrobku nebo poskytované služby a způsob a dobu jejich užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v písemném návodu a aby byly srozumitelné. Prodávající musí zajistit, aby tyto informace, jsou-li poskytovány písemně, byly poskytnuty v českém jazyce.

Nesplněním této povinnosti se prodávající dopouští přestupku, za který může Česká obchodní inspekce udělit prodejci sankci. Podnět k prošetření lze podat zde https://www.coi.cz/podatelna/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2023 16:13, před rokem

Dobrý den, rádi Vám budeme na Váš podnět reagovat po doplnění čísla objednávky, faktury či reklamace. Děkuji. Zákaznický servis Mall.cz overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.11.2023 15:01, před rokem


Jana Bilanska

Objednávka č. 136287013

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.11.2023 11:00, před rokem

Dobrý den, děkuji za doplnění čísla objednávky. Vaše reklamace byla řádně vyřízena v autorizovaném servisu. Podle vyjádření servisu se na mechanické poškození způsobené zákazníkem nevztahují záruční podmínky. Podle vyjádření servisu bylo použití a údržba nádobí v rozporu s návodem. Výrobek je nutné k reklamaci poslat ihned po projevení závady a nádobí s vadou nadále nepoužívat. Na nádobí jsou zřetelně patrné známky mechanického poškození povrchu vlivem nevhodného zacházení (vrypy, škrábance aj.) Změna barvy povrchu nádobí je způsobena použitím agresivních nevhodných čistících prostředků a nešetrným programem v myčkách. Odpadává vnitřní povrch a stírá se barva. V případě, že s vyjádřením autorizovaného servisu nesouhlasíte, máte právo obrátit se na nezávislého soudního znalce a závadu si nechat posoudit. Se znaleckým posudkem se na prodejce Mall.cz můžete znovu obrátit. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Zákaznické centrum Mall.cz overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.11.2023 11:19, před rokem


Jana Bilanska

Dobrý den,

bohužel v tomhle návodu jsem nedohledala nic co bych nedělala podle návodu:Tzn v poskýtnutých informacích jste mě zavádali na vašich stránkách.

Atraktivní design, kvalitní zpracování, všestranné využití
Kompatibilní se všemi typy ohřevu včetně indukce
Použití i v troubě s poklicí maximálně do 160 °C
Dokonale nepřilnavý mramorový povrch bez PFOA, neobsahuje olovo ani kadmium ani jiné škodlivé látky
Pokrmy se nepřipalují, nádobí se tudíž snadno čistí
Lze vařit s minimem tuku pro zdravou přípravu jídel
3vrstvý mramorový povrch
Zesílené nerezové TURBO indukční dno pro maximální efektivitu přípravy pokrmu
Jádro z kovaného hliníku – perfektní vodivost tepla, rovnoměrné zahřátí po celém povrchu a udržení dokonalé teploty
Ušetříte až 35 % energie a času oproti běžným nerezovým kastrolům
Ergonomická rukojeť s izolačními prvky pro zachování snesitelné teploty pro dotyk, nepálí
Rukojeť s protiskluzovou měkčenou úpravou pro bezpečné používání a pevný úchop
Tělo pánví i hrnců zakončené zesílenými okraji pro lepší odolnost vůči nárazům
Lze mýt v myčce nádobí, doporučujeme šetrný program
ECOfriendly výroba a použité materiály
Poklice z tvrzeného žáruvzdorného skla s nerezovým úchopem a okrajem z nerezu 18/10
Integrovaný otvor v poklici reguluje množství páry uvnitř hrnce
Zaoblený přechod mezi dnem a stěnami umožňuje účinnější promíchávání obsahu
Stohovatelný design, šetří místo
Součástí je i jedinečné a funkční náčiní z nylonu, které nepoškrábe vnitřní povrch + podložky pro ochranu stolu, linky
Set obsahuje: pánev 20 cm, hluboká pánev 24 cm, rendlík s poklicí 16 cm / 1,2 l, kastrol s poklicí 20 cm / 2,5 l, kastrol s poklicí 24 cm / 4,1 l, kastrol s poklicí 28 cm /6,1 l, 3× kuchyňské náčiní, 2× podložka pod horké nádobí, 3× plastové víko na hrnce
Tuto sérii lze doplnit o jednotlivé kusy nádobí, příslušenství, sady nožů či spotřebiče.

Pokud tedy existuje jiný návod určite nebyl součastí balení. Ani nelze dohledat na žadných stránkach včetně výrobce. Jak bylo zmíněno

Podle § 9 odst. 1 a § 11 zákona o ochraně spotřebitele platí, že prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby, jakož i o riziku souvisejícím s poskytovanou službou. Je-li to potřebné s ohledem na povahu prodávaného výrobku nebo poskytované služby a způsob a dobu jejich užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v písemném návodu a aby byly srozumitelné. Prodávající musí zajistit, aby tyto informace, jsou-li poskytovány písemně, byly poskytnuty v českém jazyce.

Nesplněním této povinnosti se prodávající dopouští přestupku, za který může Česká obchodní inspekce udělit prodejci sankci. Podnět k prošetření lze podat zde https://www.coi.cz/podatelna/.

V tuhle chvíli podán podnět na COI. A Vás jako prodavajících ,žadam aby jste kontaktovali přimo výrobce, jakto že nebylo poskytnuto viz výše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2023 08:50, před rokem

Dobrý den, děkuji za odpověď. Návod k výrobku do originální krabice vkládá přímo výrobce. Výsadou zákazníka je první otevření originálně zabaleného výrobku výrobcem. V případě, že jste návod k výrobku neobdrželi při doručení 13.2.2022 mohli jste se nám ozvat a návod bychom Vám doposlali. V tuto chvíli již nelze dokázat, zda návod u výrobku byl či nikoliv. Vyjádření autorizovaného servisu je pro nás platné. Výrobek jste měli zaslat k reklamaci již po první projevené závadě. Nádobí jste reklamovali již zničené. Máte stále právo nechat si vadu posoudit znalcem v oboru a se znaleckým posudkem nás znovu kontaktovat. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Zákaznické centrum Mall.cz overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 06:59, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.1.2024 09:25, před 12 měsíci


Jana Bilanska

Hodnocení: