Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72420Brzký odjezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2023, před rokem

Michal Michal

Znění stížnosti

Dnes 28.11. V 6:59 měl odjíždět bus ze stanice Lučany nad Nisou Blaníku ale odjel v 6:56 i přes moje nepřehlídnutelné mávání na mě nepočkal a jakmile nastalo 6:56 okamžitě odjel


Požadované řešení

Aby se to již nikdy neopakovatelnou protože to nebylo poprvé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 12:31, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je tak vhodné směřovat na e-mail dpmlj@dpmlj.cz společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 18:20, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.