Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Ta dvě zásilky jsou asi v pr.. podpora tvrdí že jsou v boxu ale že je kurýr nenacetl app říká že jsou na depu a SMS říká že jsou na výdejním místě .tam jsem teď byl a není tam nic a kód byl už použít.tvl neskutečný bordel tím jsem s vaší společnosti skočil.!!
Nakopat vás do ....
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy.
Domníváme se, že při prokázání pravé hodnoty balíku by společnost měla tuto hodnotu také oprávněné osobě uhradit. Jiné orgány jako např. Český telekomunikační úřad však mohou být jiného názoru.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, Davide, omlouváme se, takto rozporuplné informace byste opravdu neměl obdržet. Nejlepší postup bude, když nám napíšete trasovací číslo zásilky přes kontaktní formulář: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové prozkoumají, co se stalo, a jakmile k tomu budou mít podrobnější informace, měli by se s vámi spojit a domluvit se na dalších krocích. Věřím, že se vše podaří dořešit k vaší spokojenosti. Nikča, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.