Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal jsem si sedačku s podhlavníky v tomto obchodě. Termín dodání sedačky mám až za 2 měsíce. Dneska mi přišla informace, že si mám za pár dní vyzvednou podhlavníky. Když jsem volal na jejich info-linku a žádal jsem, aby mi dodali tyto podhlavníky společně se sedačkou (podhlavníky se nedají používat samostatně - jsou pro konkrétní typ sedačky), bylo mi řečeno, že to nemohou a že to v obchodních podmínkách mají, že mohou dodat věci v rozdílném termínu - že jsem to podepsal a mám smůlu.
Toto bych pochopil u věcí, které lze využívat samostatně. Přirovnal bych to, že mi dodají motor bez auta a teprve pak mi dodají zbývající část vozidla. Být to naopak, že mi dodají první sedačku, kterou mohu používat a následně dodají podhlavníky tak to pochopím, ale takto je to nesmysl.
Bohužel v tomto případě budu mít na tyto věci i dvě záruky. Jednu na sedačku, kterou převezmu asi za 2 měsíce a na podhlavníky, které budu muset převzít už nyní a to i přes to, že je samostatně nelze využít a nemohu tedy naplno využít záruku 24 měsíců.
U tohoto obchodu mi přijde, že neumí posoudit danou situaci a být vstřícní a ohleduplní k zákazníkovi. Na infolince a v obchodě sice situaci chápu, ale takto to nastavilo vedení (sklad atd...) a nemohou s tím nic dělat. I proto to zkouším ještě touto cestou.
Sedací souprava a podhlavníky
Dodání obou věci najednou. Nemít rozdílné záruky.
|
Tweet |
Podnikatel nemá ze zákona povinnost dodat zboží v rámci jedné dodávky. Pokud by se však se spotřebitelem na tomto dohodl a přesto by dodal zboží v rámci několika dodávek, jednalo by se o porušení smluvní povinnosti prodávajícího.
Upozorňujeme však spotřebitele, že záruka na sedací soupravu začne běžet až dodáním posledního kusu zboží.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit, zda vyhoví požadavku spotřebitele.
Dobrý den,
v první řadě musíme zmínit, že zákazník je u naší společnosti na prvním místě a děláme maximum k jeho spokojenosti v souladu s obchodními podmínkami. Nicméně musíme dodat, že zákazník byl prokazatelně informován, že zboží může přijít samostatně dle dodání od výrobce. Zákazníkovi byla celá situace vysvětlena včetně návrhů řešení, bohužel není možné držet na výdejním skladě zboží 2 měsíce.
Děkujeme za pochopení.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Jestliže byl spotřebitel upozorněn na postupné dodávání a společnost dodrží termín dodání poslední části (dle popisu do 2 měsíců), jedná společnost v souladu se smlouvou. Jestliže však spotřebitel objednával zboží distančně (online/telefonicky), může od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V takovém případě by byl povinen vrátit již dodané části na vlastní náklady do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se mohl vyjádřit k vývoji stížnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.