Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
PENNY ŽALANSKEHO,PRAHA ŘEPY.
DNES 28.11.2023, zakoupeno na prodejne maso krkovice, znacka dodavatele pro PENNY obchodni retezec, pri vraceni na prodejne nebyly vraceny prenize. Uctenku jsem nechala ve voziku, tudiz jsem nemela sebou. Vedouci prodejny naprosto nevhodne chovani, bez omluvy, a bez vraceni financi za prodavane maso, ktere bylo zkazene a prodavali jej. KB.
Maso krkovice
Problem s uctenkou, a udajna nemoznost bez uctenky vratit hotovost za zkazeny produkt, ktery prodaval. Hlavne nevhodne chovani vedouciho pobocky Repy, Zalanskeho.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je možné zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.