Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#72441Nekomunikace a následné doruceni balíku na postu místo do ruky.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2023, před rokem

Kateřina Strnadová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 28.11. jsem v ranních hodinách obdržela sms zprávu, ze mi přijde během dne balík *** a pokud se chci s řidičem domluvit na čase doruceni, ze ho mám kontaktovat na uvedené číslo. Číslo jsem během dopoledne volala 5x, bohužel ani jednou úspěšně. Pote jsem jediných 40min z celého dne nebyla u telefonu a samozřejmě v tuto dobu zrovna řidič volal. Bohužel ani mé další pokusy (3x) o zavolání nebyly úspěšné a tudíž jsem se s řidičem nebyla schopna domluvit ohledně dorucovaneho balíku. Celkem sem se ten den snažila dovolat 8x. (!)
Myslela jsem si, ze řidič alespoň zkusí zazvonit na zvonek, protože v čase kdy jsem nebyla doma, byl doma rodinný příslušník připraveny s kódem na převzetí balíku.
Řidič se ale evidentně k nám vůbec nevydal, vlastně ani nevyvinul žádnou snahu o doruceni. Respektive udelal dvě zavolání oproti mym 8mi. Večer mi přišla sms, ze mám balík uložen na poště.
Přiznám se, ze balíky mi jezdi často.. od různých společnosti… ale tohle se stava opravdu jen u české pošty. Už jednou se mi stala podobná situace se stejnou společnosti. U žádné jiné společnosti se mi nestalo ze by mi řidič ani na po 8me neuvedl telefon nebo by nezavolal na zpět. Samozřejmě chapu ze toho maji hodně, zvlášť v tomto předvánočním čase.. na druhou stranu já mám dvě malé děti a proto sem si zaplatila službu která mi hodi balík domu, prave proto abych nemusela s dvemi dětmi chodit v kalamitě a před Vánoci na přepážku. Tak sice sem si službu zaplatila ale na postu stejně musím


Produkt

***


Požadované řešení

Opětovné doruceni balíku domu a to s předem a mnou určeným (přesným) časem, abych si neblokovala cely den, kvůli balíku, který mi poté řidič hodi na postu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2023 12:13, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.