Společnost


HORNBACH BAUMARKT CS spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72445Divné praktyky Plzeň

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2023, před 12 měsíci

Jaroslava Balintova

Znění stížnosti

Dobrý den, koupila jsem si v Plzni kuchyňskou linku a spotřebiče cca 70000kč linka skladem spotřebiče se objednavali, včera přišel meil že si mám vyzvednout spotřebiče že přišli mám zaplacenou dopravu na vše najednou to že jsem u vaší společnosti zaplatila nemalou částku za zboží a ještě platila dopravu za cca 900kč mě opravdu naštvalo ale dobře jenže jsem musela podepsat jaký si papír že až dopravce přijede musí ho do 15 min někdo vyložit jinak že odjíždí což mě šokovalo tak jsem si bláhově myslela jak bude čas přesný a já to parádně zařídím aby chlapy přijeli a vynosili vše do bytu ale včera se ozvala paní z informací že zboží je na obchodě tedy bez jedné skříňky a jedné hrany k desce to jsem nepochopila když jsem objednávala bylo řečeno že vše skladem to rozeberu potom, domluvila jsem se že 1.12. Musím mut vše doma tak ať mi dovezou tak a teď to přichází vybrat si termín kdy pátek říkám co nejdéle ať mám chlapi doma paní tak od 13h-17h já můžete být konkrétní ne tak já budu mít asi dovolenou a chlapi také a čekat protože jsem musela podepsat že do 15min bude pán vyložen fakt psycho.
Když jsem se včera rozčílila že nemají jednu skříňku a já tedy nebudu moc postavit kuchyň fak jsem byla velmi nepříjemná tak pracovník kuchyní přerušil hovor že se ozve a skříňka byla na světě No můžu vám říct že jsem tak naštvaná na nepochopitelné praktyky které jsem zažila že bych si raději koupila zboží jinde a ještě mi pořád chotí zprávy ať si vyzvednu zboží sama dyť mi ho vezete no blázinec.
Prosím Aby mne kontaktoval pracovník který bude kompetentní vše ráda povyprávím nedá se vše napsat děkuji a doufám že v budoucnu nebudu muset změnit prodejnu s pozdravem Balintova ***


Produkt

Č. Zakázky ***


Požadované řešení

Upravit čas dodávky zboží,
slevu za vzniklé problémy a můj čas.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2023 14:29, před 12 měsíci

Jestliže si spotřebitel na pobočce společnosti objednal kuchyňskou linku společně se spotřebiči a dopravou, měla být spotřebiteli linka se spotřebiči dodána na sjednanou adresu.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Společnost by se měla předem se spotřebitelem domluvit či mu aspoň oznámit, kdy hodlá objednané zboží dodat. V avizovaný den by taktéž měl být spotřebitel informován, v jakém časovém rozmezí bude zboží dodáno. Zároveň nelze rozumně požadovat po společnosti, aby v avízu uvedla přesný čas dodání zboží.

Pokud došlo k doručení zboží ve dvou doručovacích časech, z nichž jeden neodpovídal avizovanému času dodání, mohl by spotřebitel požadovat po společnosti přiměřenou slevu z ceny.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 09:35, před 9 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.