Společnost


G&V investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72451Příšla napodobenina objednaného výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2023, před rokem

Bohumila Picková

Znění stížnosti

Objednán robotický vysavač v ceně 999,-kč a přišla nefunkční napodobenina.Neposilají při objednaní potvrzení objednávky,neposílají ani fakturu,takže nemáte žadne číslo obj.vlaste vůbec nic o koupi,není možné se s nimi jakkoli spojit,a věc řešit.Bohuzel ani policie,a ani čoi vám nepomůže.Už jsem se na ně obrátila,a po měsíci to uzavřeli,že je možné na ně najít kontakt.Že nefunguje je nezajíma.Jen bych chtěla,aby se o nich vědělo.Jsou podvodníci.


Produkt

Místo deklarovaného výrobku robot.vysavač Cleanity v hodnotě 999,- kč,přišla plastová nefunkční napodobenina robot.vysavače.Vyrobek byl doručen 20.10.2023


Požadované řešení

Vzhledem k nemožnosti spojení s eschopem se obracím touto cestou.Žádam vracení peněz za podvodný výrobek který není to co je deklarováno v prodeji eschopu.Neposlali žádné číslo objednávky ani fakturu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2023 20:06, před rokem

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 18:29, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.