Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednávku jsem udělala 14. 11. a jako dopravce zvolila Zásilkovnu. Odesílatel ještě ten den balík Zásilkovně předal, nicméně další den se zásilka zastavila na depu Štěrboholy a od té doby se nepohnula. Vyčkala jsem do začátku dalšího týdne a následně do 20. jsem každý den do záslikovny volala, zda již balík nalezli. Udivuje mě, že Zásilkovna, která se chlubí tím, že většinu objednávek doručuje do dalšího dne, není schopna se v případě problému ani omluvit, nebo alespoň informovat o ztrátě zboží. Kdybychom s manželem do Zásilkovny každý den nevolali, pochybuji že dámy na infolince by něco vyřešily - jejich odpovědí bylo vždy, že tedy musíme počkat, jestli se balík najde, což už se asi v té době dalo přepokládat, že nenajde.... Až 27. nám pán řekl, ať začneme reklamaci řešit s obchodem, kde jsme objednávali zboží, což jsme také udělali. Omluvy ani žádné refundace jsme se od zásilkovny nedočkali. Není to poprvé, co nám Zásilkovna balík ztratila. Takže to už je asi lepší si balík objednat přes starou dobrou Českou poštu.
Balík v hodnotě 5000, naposledy v depu Štěrboholy
Alespoň informovat zákazníka o stavu zboží, pokud se ztratí, tak se třeba omluvit a navrhnout řešení - to by stačilo.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Lusková, mrzí nás, že došlo ke ztrátě vaší zásilky, omlouváme se. Je dobře, že jste záležitost proaktivně řešila se zákaznickým servisem. Kolegové v podobných případech dělají do poslední chvíle vše pro to, aby se zásilku podařilo dohledat a v pořádku doručit příjemci. Teprve když vyčerpají všechny možnosti lokalizace, měli by vás kontaktovat a domluvit se na dalším postupu. V případě, že je se zásilka ztratí, je nutné podat reklamaci ze strany odesílatele, dokud totiž zásilka není doručena, je jejím majitelem právě on. Věřím, že s vámi vše dořeší k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.