Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, i já jsem naletěla a využila služeb na vytvoření životopisu u resumaker. Zaplatila jsem poplatek 19.90 kč v domění, že se jedná o jednorázovou akci, bohužel mi dnes bylo odečteno z účtu 619 kč. Na jejich stránkách, jsem hned zrušila předplatné a uvidím jestli se mi z účtu strhnou další peníze. Ráda bych upozornila další, aby se jim vyhnuli a chtěla jsem se zeptat, jestli by bylo možné nějak peníze dostat zpět. Děkuji
resumaker- tvorba životopisu
Přála bych, aby se mi již z účtu neodečítaly peníze a pokud možno vrácení peněz
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Podle popisu spotřebitele byla v tomto případě uzavřena smlouva s podnikatelem, a proto je spotřebitel povinen za poskytnutou službu podnikateli řádně zaplatit.
Spotřebitel může smlouvu vypovědět, tak jak zde již podle popisu stížnosti bylo učiněno. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Hatzava Ltd., 48 King George, Tel Aviv 6433701, Israel), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Ke zrušení předplatného je možné využít také kontaktní formulář který je dostupný zde: https://resumaker.cz/kontaktujte-nas/.
Upozorňujeme spotřebitele, že zablokováním platební karty nezaniká závazek. Společnost tak může požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Izraeli), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.