Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72463Nabouraná vrata

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2023, před rokem

Aneta Brožová

Znění stížnosti

Řidič Geis nám naboural vrata, zfalšoval můj podpis o převzetí zboží, přičemž nám Planeo poslalo jiné zboží. Když jsme na Geis volali, neochotná paní řekla, ať napíšeme email, nebo zavoláme PČR. Napsali jsme email, odpověď byla, že se omlouvají, že řidič bude napomenut.. to nam ale škodu, vzniklou řidičem neuhradí! Ještě jsem se s takovou arogancí nesetkala s žádným jiným dopravcem.
To nám řidič ještě do zprávy napsal, že příště zboží nechá za vraty! Opravdu žádné příště s Geis nebude!


Požadované řešení

Chceme uhradit škodu, vzniklou řidičem Geis.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2023 14:56, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud by se prokázalo, že škodu na dveřích způsobil zaměstnanec společnosti Geis, bylo by možné žádat náhradu škody. Podle § 2951 občanského zákoníku platí, že škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu s dodejkou. Dopis je možné zaslat na adresu: Geis CZ s.r.o., Zemská 211, 33701 Ejpovice.

Se zfalšováním podpisu je možné se obrátit na Policii ČR.

Reklamaci zboží, které neodpovídá objednávce, by měla spotřebitelka uplatnit u prodávajícího, v tomto případě tedy u společnosti Planeo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 09:39, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.