Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Bylo mi kurýrem oznámeno že doručí zásilku č. *** mezi 13 - 14 hodinou. Čekala jsem a asi ve 13.30 mi kurýr telefonem oznámil, že mu asi nesprávně funguje navigace a i přes mé upřesnění, že je to hlavní ulice která vede *** mi řekl abych čekala před domem na ulici. Zastavil však úplně jinde a zboží vyndal z auta
a přes mé upozornění, že je v nesprávné ulici mi zboží předal u auta a nedoručil na uvedenou adresu. Jsem velmi nespokojena s jeho jednáním neboť nesplnil dodání na uvedenou adresu.
Šeredová Jana
Po této zkušenosti už nebudu využívat služby přepravní společnost DPD.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne v dolní části stránky zde: https://www.dpd.com/cz/cs/kontakt/#kontaktni_formular_kontakt.
Další kontakty na Oddělení zákaznické péče společnosti Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.:
- e-mail: info@dpd.cz;
- tel.: 225 373 373 (každý všední den od 7:00 - 18:00).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.