Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dnes mně ze Zásilkovny přišlo oznámení, že „z provozních důvodů“ bude zásilka doručena na Zásilkovnu mimo mé bydliště, ale 6 km vzdálenou. Odespal jsem na jejich SMS, ale ta nebyla doručena. Na stránce Zásilkovny mají jakéhosi „asistenta“, KTERÝ ALE NIC NECHÁPE.na telefonním čísle další „asistent“, stejně tak „umělá inteligence“, se kterou se nedá mluvit. Jestliže si firma NEVÁŽÍ svých zákazníků tak, že šetří i na ščlověku, který by byl schopen vyřizovat reklamace, NEMÁM o pseudoslužby firmy, se kterou jsem byl v minulosti velice spokojen a dával jsem ji za příklad, zájem. Dneškem s touto firmou končím.
Vše uvedeno výše.
Já jsem to za sebe vyřešil: o takovou firmu v budoucnu NEMÁM ZÁJEM. Já firmě radit nebudu, co má dělat.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Olšanský, náš kamarád ZET pomáhá kolegům odbavit základní požadavky, sám umí například prodloužit úložní dobu zásilky. Kolegové díky tomu mají prostor věnovat se složitějším případům. Podle informací v trasování jste se s kolegy nakonec domluvil na řešení a zásilka by měla být přesměrována dle vašeho přání, je to tak? Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného (tj. přesměrování zásilky dle přání spotřebitele), popř. o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k přesměrování zásilky dle přání spotřebitele) stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.