Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
před časem jsem zde řešil problém s rychlostí internetu, s O2 bylo domluveno, že net pojede max. rychlostí 5,5 Mb, což jel, neboť minulý týden jsem stáhl 80 GB dat a při rychlosti co to má teď bych nestáhl 500 MB film ani za celý den.
Je to stejná situace co se zde řešila, 4 dny vypadává net mezi 12:30-13:30, rychlost 0, a v době 17:30-18:30, ale včera vypadl v 17:30 a do 23 hodin nejel nebo jel ale v řádu rychlosti bajtů. A certifikovaná rychlost 0,29 Mb neodpovídán domluvené rychlosti. Bohužel O2 je jediný poskytovatel co zde má nějaký signál.
Druhý problém je Technická podpora, protože ty 3 oblíbené výmluvy, vzdálenost od ústředny, blbý modem a že za to může CETIM, to si mohou nahrát na pásku a podpora je tam zbytečná, obzvlášť když při stahování vám rychlost jde na 0, operátorovi na O2 test ukazuje taky 0 a Podpora není schopna pochopit, že do kabelu z O2 nejde signál. Zatím to vypadává sem tam, ale výpadky se prodlužují a než O2 odpoví, tak internet nepojede vůbec. Minule nejel týden.
Jediný kdo věc pochopil byl technik CETIMu co přijel a pochopil velmi rychle, že když nejde signál z O2, tak zde on nemá co opravovat. Bohužel O2 popis vyřešení závady opět nepochopilo. Nepochopit, že do linky nejde signál na to někdo fakt musí mít VŠ.
Přikládám 2 odkazy na certifikované měření:
https://nettest.cz/cs/Opentests?loop_uuid=L2a234764-03e9-4a10-bda4-bf19cd82d1d1
https://nettest.cz/cs/Opentest?OOa701ee66-7d1b-484a-9908-ae10fc079e2a
Ocenil bych kdyby si technici v O2 přestali hrát s rychlostí a přestali se vymlouvat na milion kravin, když signál nejde z O2.
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, mrzí nás, že máte se svou službou potíže. Budeme rádi, pokud nám její číslo z vyúčtování, popřípadě variabilní symbol zašlete na e-mail info@o2guru.cz . Celou situaci prověříme a věřím, že se ji podaří vyřešit co nejdříve. S pozdravem Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
bohužel až ve čtvrtek večer se v médiích objevilo, že od soboty, kdy výpadky začaly řádí geomagnetická bouře na Slunci a já sice nejsem fyzik, ale na americkém serveru se píše, že to poškozuje jakoukoliv elektroniku, mimo jiné, takže ty výpadky nemusely být problémem O2, protože tohle o tom Slunci nikdo nevěděl. V každém případě se technikům O2 podařila nevídaná věc, certifikované měření z dnešního rána je 5,8 což nemělo ani u první stížnosti, kdy max. bylo 5,4.
Co se týká vyúčtování, tam už nemáte co vracet, protože je tam přeplatek z minula a momentálně si strháváte díky nějakým slevám pouze 50 Kč/měs.
Pokud se technikům O2 podaří udržet tuhle rychlost, propustnost kabelu je 6 Mb, já jsem spokojený, jen budu doufat, že příště nás média o erupcích na slunci budou informovat dřív jak po týdnu. Pak by tu jeden nemusel psát stížnost na něco, co protistrana nemohla ovlivnit.....i když to mohla být porucha O2, já se ptal technické podpory, zda mají poruchu, řekli, že ne.
A graf co mám na ploše ukazoval tak neskutečné výpadky a kolísání, že tohle by nikdo nezvládl ani omylem. Buď by to jelo nebo nejelo, ale nemělo by to tak šílené kolísání.
Takže pokud za zvýšením rychlosti nejsou technici O2, tak ať jsou na slunci erupce stále.
Děkuji za pomoc
Vojtíšek