Společnost


Tomáš Tynek

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7250Nekomunikují se zákazníky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2015, před 9 lety

Renata Demlová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Nakupniportal.eu nekomunikuje a nebere telefony ( volaná čísla neexistují ). Objednal jsem zde zboží a nepřišla ani výzva k platbě a neberou ani telefony a neodpovídají na emaily.


Produkt

Objednán Iphone 6 před 4 týdny


Požadované řešení

Zrušení objednávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 13:41, před 9 lety

Byla-li objednávka odeslána, kupní smlouva je uzavřena a obě strany mají povinnost z tohoto závazku plnit. Jestliže je platba za objednané zboží podmíněna zasláním platebních údajů a odeslání zboží vázáno na zaplacení ujednané částky, můžeme zde mluvit o prodlení na straně věřitele podle § 1975 občanského zákoníku, neboť prodávající neposkytl potřebnou součinnost k uhrazení kupní ceny. Pokud prodávající nesplní svou povinnost ani v dodatečné lhůtě po výzvě kupujícího, má kupující dle § 1978 obč. zák. právo od smlouvy odstoupit.

Vzhledem k tomu, že se jedná o smlouvu uzavřenou distančním způsobem, má spotřebitel dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud lze od smlouvy odstoupit po převzetí zboží, není zde dán důvod, aby nemohl být použit výklad a maiore ad minus a umožnit spotřebiteli odstoupení i před jeho převzetím. Tento názor potvrzuje i preambule směrnice EU o právech spotřebitelů v b. 40, která je podkladem české právní úpravy. V případě kupních smluv by lhůta pro odstoupení od smlouvy měla skončit 14 dní ode dne, kdy spotřebitel či třetí strana jiná než přepravce, která byla určena spotřebitelem, získá zboží do fyzického držení, přičemž před získáním zboží do fyzického držení by měl mít spotřebitel možnost uplatnit právo odstoupit od smlouvy.

V tomto případě doporučujeme spotřebitelce od smlouvy odstoupit, neboť uvedené jednání může svědčit o neserióznosti podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2015 19:11, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.