Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, jsem prodávajicí. Dva dny zpět jsem přes platformu Vinted odeslala bundu, ktera byla odeslana bez zavady, mam i detailni fotky nafocene a dotycne jsem zbozi jeste premerovala - fotila prilozeny metr. Vse bylo za mne v poradku odeslano, bez vady !
Kupujici zbozi obdrzela a narkla mne, ze na zbozi jsou fleky a je poskozeno- hajila jsem se a tim ze tesne pred nez jsem ji zbozi zaslala tak jsem ji ho fotila a z fotek je jasne viditelne, ze bunda poskozena neni. Aplikace Vinted a radoby teenageri mi prijde mi sdelili, ze dotycna je v pravu. Zaslala jsem jin fotografie na prezkoumani ! A na fotografie se ani nepodivaly a rovno mi opet jen napsali, ze je vina u mne. Jsem dlouholety uzivatel a nikdy predtim jsem se s timto problemem nesetkala. Ale z doslechu vim, ze se to ted stava ze zbozi si dotycny necha poslat, nahlasi jako poskozene a vyrobek si bud necha a nebo kdyz zazadate o zaslani vyrobku nazpet - prijde Vam zcela jiny vyrobek. Bunda stala okolo 2000,- prodavala jsem ji něco pres 500,- a rada bych za bundu dostala sve penize. Nechci poniceny vyrobek, ktery jsem ja neodeslala. Dukazy jasne viditelne mam, ze z me strany produkt poskozeny nebyl. Co tedy mohu delat rada bych komunikovala s nekym po telefonu a vse sdelila. Nechcii se stat soucasti podvodnika/podvodnice jeste kdyz svuj vinted ucet nema dlouho. Jsem z toho spatna a nevim co jako prodavajici mam za moznosti ja?? Vsude se pise jen o kupujicim, ale o prodavajicim nikoliv. A jeste podotknu dotycne jsem psala a napsala mi jen vysmesne smajliky.
Poradte co delat jak neprijit o penize a nebyt soucasti podvadu, kdy Vam dotycny posle jen kus hadru misto vasi bundy ktera je v poradku a bez vady.
Dekuji Gabriela
Prezkoumat me fotografie pred koupi produktu, prezkoumani konverzace/ vlakna chatu s osobou kilca1985 - ja horys5. A jasne jsou tam fotografie neposkozene bundy. Poskozena jsem tedy ja prodavajici, nikoliv kupujici. A vraceni penez za bundu od dane uzivatelky, ktera koupi provedla.
|
Tweet |
Jestliže prodávající nesouhlasí s tvrzením kupující, že je bunda poškozená, může se proti žádosti o vrácení peněz, či proti rozhodnutí společnosti Vinted s.r.o. ohradit, a to do čtrnácti dní. V tomto případě doporučujeme prodávající kontaktovat přímo společnost Vinted s.r.o., která by měla být nápomocná s řešením vzniklé situace.
Společnost Vinted s.r.o. je možné kontaktovat prostřednictvím formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.vinted.cz/help/615.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.