Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72508Přejetí zastávek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2023, před rokem

Miluše Červená

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych si dnes 30.11. 2023 stěžovat na řidiče trolejbusu linky č. 5 v 6:00 ráno. Řidič z konečné jel dle jizdního řádu jenže zastávku přejel, tudíž A. Barcala a J. Bendy nevím jak tomu je na dalších zastávkách. Jsem velmi naštvaná, jelikož jsem nestihla přijet do práce v čas. Prosím o velký postih řidiče. Děkuji, Červená.


Požadované řešení

Přešetření a postih řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2023 16:34, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.