Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych si dnes 30.11. 2023 stěžovat na řidiče trolejbusu linky č. 5 v 6:00 ráno. Řidič z konečné jel dle jizdního řádu jenže zastávku přejel, tudíž A. Barcala a J. Bendy nevím jak tomu je na dalších zastávkách. Jsem velmi naštvaná, jelikož jsem nestihla přijet do práce v čas. Prosím o velký postih řidiče. Děkuji, Červená.
Přešetření a postih řidiče.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.