Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#7251Okrádání invalidního duchodce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2015, před 10 lety

Ladislav Syrový

Znění stížnosti

Koupil jsem si dobíjecí kartu u vás na firmě,s tím že mám na rok limit 400,-kč na provolání,a že nechci žádné služby aktivovat,aktivovali jste mě něco co mě každy den učtuje 30,-za 330,-mám paušál.Dal jsem za dva telefonáty 500,-korun už jsem vám jednou psal a ani jste se neobtěžovali mě odpovědět.Jste na sebe hrdí okradat invalidní duchodce,dále. Vás upozornuji že bude li internet dražší než 504,_měsíc jako jsem to měl vždy neplatím.Dostali jste mě do dluhové spiráli díky které nemáme na léky,jen pro to že jste mě svévolně a proti mé vůli aktivovali něco co jsem vyslovně nechtěl a mám na to svědka ktery byl se mnou v prodejně když jsem onu kartu kupoval, respektive dva, který mě to u případného soudu dosvědčí,protože to není sranda co jste těmi pár stovkami vše způsobili mobilní tel.na kterém ě dnes a denně okrádáte 777452997 tak s tím přestante a vraťte mi co vám nepatrí.Ladislav Syrový invalidní důchodce ztp3.


Požadované řešení

Vratit peníze které učtujete za něco co jsem vyslovně odmítl vašemu prodejci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2015 13:01, před 10 lety

Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Spotřebitel může rovněž podat stížnost k českému telekomunikačnímu úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2015 16:46, před 10 lety

Hezký den, pane Syrový,

zjistil jsem, že kolegové z Reklamačního oddělení vaši reklamaci řešili pod číslem zprávy 150701-000191 a odpovídali vám 7. července.

Prosím, podívejte se do svého e-mailu, včetně do složky se spamem, odpověď tam od nás máte. Pokud byste ji nenašel, můžete nám zavolat na *77 nebo se zastavte v některé z prodejen Vodafonu, kolegové vám vše vysvětlí.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2015 13:41, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2015 09:14, před 9 lety

Vzhledem z k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.