Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Koupil jsem si dobíjecí kartu u vás na firmě,s tím že mám na rok limit 400,-kč na provolání,a že nechci žádné služby aktivovat,aktivovali jste mě něco co mě každy den učtuje 30,-za 330,-mám paušál.Dal jsem za dva telefonáty 500,-korun už jsem vám jednou psal a ani jste se neobtěžovali mě odpovědět.Jste na sebe hrdí okradat invalidní duchodce,dále. Vás upozornuji že bude li internet dražší než 504,_měsíc jako jsem to měl vždy neplatím.Dostali jste mě do dluhové spiráli díky které nemáme na léky,jen pro to že jste mě svévolně a proti mé vůli aktivovali něco co jsem vyslovně nechtěl a mám na to svědka ktery byl se mnou v prodejně když jsem onu kartu kupoval, respektive dva, který mě to u případného soudu dosvědčí,protože to není sranda co jste těmi pár stovkami vše způsobili mobilní tel.na kterém ě dnes a denně okrádáte 777452997 tak s tím přestante a vraťte mi co vám nepatrí.Ladislav Syrový invalidní důchodce ztp3.
Vratit peníze které učtujete za něco co jsem vyslovně odmítl vašemu prodejci.
|
Tweet |
Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Spotřebitel může rovněž podat stížnost k českému telekomunikačnímu úřadu.
Hezký den, pane Syrový,
zjistil jsem, že kolegové z Reklamačního oddělení vaši reklamaci řešili pod číslem zprávy 150701-000191 a odpovídali vám 7. července.
Prosím, podívejte se do svého e-mailu, včetně do složky se spamem, odpověď tam od nás máte. Pokud byste ji nenašel, můžete nám zavolat na *77 nebo se zastavte v některé z prodejen Vodafonu, kolegové vám vše vysvětlí.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Vzhledem z k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.