Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#72527Blokace účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2023, před rokem

Sára Štěpařová Štěpařová

Znění stížnosti

Dobrý den, již přes týden se snažím vyřešit zablokování účtu za nařčení, že prodávám falešnou kabelku, což je lež. Všechny cedulky, faktury, ověření a účtenku s fotkami které dokazují pravost jsem již odeslala dvakrát a pokaždé mi byla na dopis sdělena stejná odpověď, která zněla, jako by to bylo automatické, a problém se nevyřešil. Nevím, kam jinam se obrátit, protože jsem si myslela, že vinted je na prodej věcí, a ne když si někdo z pracovníků myslí, že je ta věc falešná a rozhodne se zablokovat účet a pak neexistuje žádné řešení a ani ochota vůbec něco řešit? Jsem opravdu hodně naštvaná, protože se mi to stalo už po 2. Naštěstí se mi poprvé z omluvili a odblokovali, ale až z Francie, ale teď totální nezájem o řešení z jejich strany, jiné vysvětlení ani podat nemůžu, protože mojí konverzaci uzavírají. Jsem opravdu velice naštvaná a ublížená na cti, protože žádné fake předměty jsem nikdy nekoupila a ani neprodávala! Nepřijde mi spravedlivé, že jenom na jejich nesprávném úsudku byl můj účet zablokován.


Produkt

Kabelka PINKO Love Mini Puff V Quilt CI AI


Požadované řešení

Odblokování účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 07:24, před rokem

Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání.

Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, že společnost uplatní svá práva podle bodu 12 a dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může se takový uživatel na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1)

Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.

Domníváme se, že pokud spotřebitelka prokázala řádně a včas, že prodávané zboží není padělané, mělo by dojít k odblokování účtu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 10:19, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.