Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Neschopnost řidičů dovést zásilku už známe, ale aby mi jako Urgent posilali balik z Depa týden ? Ví vůbec Vaše firma co to znamená slovo URGENTNÍ?!? Do Dnes nemám ani informaci o datumu ani o čase. Opět a opakovaně žádám o JASNOU INFORMACI KDY MI BALÍK ŘIDIČ DOVEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
balík
Nejlepší řešení by bylo, kyby se firma zaměřila na své chyby a na své neschopné a ulhané zaměstnance v call centru, kteří sice mají všichni stejné naučené fráze, ale lžou do monitorovaného hovoru a slibují!
Balík nejpozději do pondeli mit na adrese a kompenzaci vraceni penez za dovoz domu! Jinak Vás žaluju a vše podám do TV aby se tím veřejně zaobírali
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Peroutková, omlouváme se, že doručení vaší zásilky trvalo neobvykle dlouho. Pokud doručení trvalo déle než 10 dnů, vyplňte prosím reklamační formulář (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), kolegové zásilku prověří a nabídnou vám řešení, věřím, že k vaší spokojenosti. Podle informací v trasování vám byla dnes zásilka doručena a máte ji již v pořádku u sebe. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k doručení zásilky spotřebitelce) stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.