Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#72530Neurgovaný URGENT

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2023, před rokem

Adéla Peroutková

Znění stížnosti

Neschopnost řidičů dovést zásilku už známe, ale aby mi jako Urgent posilali balik z Depa týden ? Ví vůbec Vaše firma co to znamená slovo URGENTNÍ?!? Do Dnes nemám ani informaci o datumu ani o čase. Opět a opakovaně žádám o JASNOU INFORMACI KDY MI BALÍK ŘIDIČ DOVEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Produkt

balík


Požadované řešení

Nejlepší řešení by bylo, kyby se firma zaměřila na své chyby a na své neschopné a ulhané zaměstnance v call centru, kteří sice mají všichni stejné naučené fráze, ale lžou do monitorovaného hovoru a slibují!
Balík nejpozději do pondeli mit na adrese a kompenzaci vraceni penez za dovoz domu! Jinak Vás žaluju a vše podám do TV aby se tím veřejně zaobírali


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 07:35, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2023 16:48, před rokem

Dobrý den, paní Peroutková, omlouváme se, že doručení vaší zásilky trvalo neobvykle dlouho. Pokud doručení trvalo déle než 10 dnů, vyplňte prosím reklamační formulář (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), kolegové zásilku prověří a nabídnou vám řešení, věřím, že k vaší spokojenosti. Podle informací v trasování vám byla dnes zásilka doručena a máte ji již v pořádku u sebe. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 07:15, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 13:44, před 11 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k doručení zásilky spotřebitelce) stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.