Počet nahlášených stížností: | 185 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3. 12. 2020 jsme zakoupili vstupenky na představení pí Haliny Pawlowské: Manuál zralé ženy, které se mělo konat dne 11. 5. 2021 v Mariánských Lázních. Následně nám bylo 13. 4. 2021 sděleno, že představení se překládá na 11. 11. 2021. Dne 3. 11. 2021 byl zaslán další mail s informací, že paní Pawlowská je bohužel nemocná /covid/ a že představení se ruší a bude nám sdělen náhradní termín. Poté už jsem jen opakovaně zasílala maily s dotazem, kdy bude náhradní termín.. bohužel již bez odezvy. A až nyní se ke mne dostala informace, že firma, která představení pořádala ukončila činnost.
Divadelní představení: Halina Pawlowská - Manuál zralé ženy.
Reakcí na stížnost by mělo být v první řadě určitě vrácení částky za vstupné /3 vstupenky/ v celkové hodnotě 1 047,- Kč. Jedná se o objednávku č. ***
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel měl tedy přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Měl tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).
K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.