Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
1. prosince jsem si objednala v 11:44 kfc na aplikaci foodora. Po domluveném čase 45 minut jsem se podivala znuvu do aplikace, kde bylo napsáno, že se objednávka znovu od začátku pripravuje. Byla jsem v shocku že se ani s restaurací nedalo spojit, nebo zrušit objednávku. Stále čekám a jsem každou minutu a minutu více otrávená, doufám že objednávka brzo prijde protože musím podotknout že jsem s foodorou a celkovymi kfc služby naštvaná a rozhodne nejsem jediná které se tohle stalo, protože už se mi to opakuje po druhé.
Myslím ze bych si zaslouzila dostat nejakou slevu nebo záruku k další objednávce nebo objednávkám a rozhodne dostat objednávku na kterou čekám dnes.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího.
Pokud navíc služba neodpovídá objednávce, je možné ji reklamovat. V rámci reklamace může spotřebitel požadovat mimo jiné také slevu z kupní ceny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.