Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Chtěla bych podat stížnost na řidiče, který mi měl doručovat balíček. Velice se omlouvám, ale zadala jsem omylem špatnou doručovácí adresu, kterou jsem vyřešila s velmi milým operátorem. Při doručování balíčku mi byla zaslána sms zpráva na již opravenou adresu.Při doručování mi řidič oznámil naprosto jinou adresu. Řidiči jsem sdělila, že po telefonickém kontaktu s operátorem byla adresa upravena na již správnou.Řidič byl velmi arogantní nechtěl mě vyslechnout, kde se stala chyba, řekl mi že na mou dodací adresu nepojede. Řidič mi oznámil že zásilku nezaveze a vydá ji na výdejní místo které mi nechtěl sdělit a telefon mi vypnul. Ihned jsem řidiči zaslala sms zprávu se správnou doručovací adresou a ihned jsem ho kontaktovala, ale bohužel řidič telefon nezvedl. Výdejní místo kde balíček uložil bylo 10km od mé správné adresy. Chápu, že se mohla stát chyba mezi firmou a řidičem ale toto arogantní chování řidiče neakceptuji. Kontakt řidiče ***
Děkuji Barborkova Martina
Nečekám, žádné řešení jen jsem chtěla toto oznámit, ze jsem musela jet pro svůj balíček 10km od svého bydliště.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Barborková, omlouváme se, chování, které popisujete, rozhodně není přípustné. Budeme rádi, když nám sdělíte trasovací číslo vaší zásilky, podle něj nejsnáze dohledáme, o kterého řidiče se jednalo, a zajistíme nápravu. Něco takového se nesmí opakovat. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.