Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7257Neinformování zákazníka o dopravě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2015, před 10 lety

Iveta Tlachová

Znění stížnosti

Dobrý den, ze strany kupujícího jsme nebyli dobře informování o dopravě. Nejdřív nám bylo sděleno doprava 500,- (v místě bydliště)ze strany dopravce jsme byli zaskočeni + doprava 650,- + 450,- výnos. Už si v Asku nic nekoupíme, nedoporučujeme. Jedná se o prodejnu ve Zlíně.


Produkt

Dovoz postele


Požadované řešení

Nejraději bychom nákup stornovali, což už bohužel nejde, už máme uhrazeno a veze se nám zítra.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2015 16:13, před 10 lety

Jednání uvedené provozovny společnosti Asko - Nábytek, spol. s r.o., dle popsaného skutkového stavu spotřebitelem ve stížnosti, je zřejmě v rozporu se zákonem o ochraně spotřebitele. Konkrétně porušuje § 12 odst. 1 zákona ("prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb (služba - doprava) zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit") a odst. 2 tohoto zákona ("informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká ve skutečnosti je").

Rovněž by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku ve smyslu § 4 odst. 1 tohoto zákona ("obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil"), rovněž i ve smyslu § 5 odst. 1 písm. a) zákona ("obchodní praktika je klamavá, je-li při ní užit nepravdivý údaj").

Prodávající mohl výše uvedeným jednáním ohledně nesprávně podané informace o ceně poskytované služby - doprava prodaného zboží - naplnit skutkovou podstatu správního deliktu, za který může být na základě provedeného kontrolního zjištění uložena pokuta ve správním řízení.

Doporučujeme spotřebiteli v případě nespokojenosti s jednáním podnikatele ve vztahu k poskytnuté informaci o ceně služby - dopravy, obrátit se na státní dozorový orgán, což je v daném případě místně příslušný inspektorát České obchodní inspekce dle místa provozovny podnikatele, který je povinen se podnětem spotřebitele zabývat a na jeho základě provést kontrolu uvedené provozovny, rovněž i na požádání spotřebitele jej o provedené kontrole a jejím výsledku vyrozumět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2015 11:38, před 9 lety

Společnost ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.