Společnost


SIKO KOUPELNY a.s.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#72577Objednávka in.desky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2023, před rokem

Petr Panek

Znění stížnosti

Dobrý den při objednávce jste neuvadeli že produkt nemáte skladem uvedeno pouze dodání do 10 dnu a produkt nabízíte
veselé dál 5.12.23 máme předávat rekonstrukci kuchyně s danou varnou deskou jinak nám hrozí penále za prodlevu zajímalo by mne jak míníte danou situaci řešit děkuji Pánek
---------- Původní e-mail ----------
Od: shop@siko.cz
Komu: ***
Datum: 2. 12. 2023 8:07:58
Předmět: Odpověď na chat s Petr Panek [***]

Dobrý deň,

v objednávke *** aktuálne naskladnený produkt na centrále nie je , dodávateľ posunul dobu dodania orientačne v priebehu budúceho týždňa by malo dôjsť k naskladneniu na centrálu do ČR.




S pozdravom


R.J.



Zákaznícke centrum SIKO KÚPEĽNE & KUCHYNE Tel.: +421 220 260 260

mail: shop@siko.sk

https://www.siko.sk



Zmeškaný chat z 01.12.2023 18:52:26 s Petr Panek. Poslané zprávy

18:52:26 Petr Panek: Dobry den dle tel.rozhovoru na Vaši zákazn.linku ze dne 27.11 mi bylo zdeleno že moje objednávka bude do 1.12.23 naskladnena na prodejnu Zlin je to již 14 dni a stále se nic nedeje Váš přistup k zákazníkům je opravdu více než zarážející prosím ozďeleni terminu dodáni dekuji Pánek

18:52:27 Spojení bylo ukončeno

18:52:27 Operátor: Dobrý den, aktuálně nejsme on-line, protože se věnujeme Vašim objednávkám. Kontaktujte nás prosím v pracovní době nebo nám napište na shop@siko.cz Vaše SIKO :)


Produkt

Indukční deska


Požadované řešení

Urychleně dodání viz text


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 10:19, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti SIKO KOUPELNY a.s., Skorkovská 1310, 19800 Praha.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Spotřebitel by mohl po společnosti požadovat taktéž náhradu škody za opožděné dodání (či nedodání v termínu), jestliže společnost věděla, že následně v uvedeném datu má dojít k předání rekonstrukce kuchyně. Jedná se však o naše nezávazné stanovisko. Česká obchodní inspekce by tedy mohla být jiného názoru.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2023 11:57, před rokem

Vážený pane Pánku.
V době objednávky zboží byla na stránce pravdivá informace, že zboží není skladem a že ho umíme dodat do10 dní. Tato informace vycházela z informací od výrobce a z toho, že má zboží ve svém skladu. Bohužel u výrobce došlo k technickému/ logistickému problému, pro který nebyl schopný nám zboží v tomto avizovaném termínu dodat. Za to se omlouváme a chápeme tuto věc na úrovni mimořádnosti. Současně v našich informacích pro kupující definujeme, že dodací lhůty a slíbené termíny platí rámci "obvyklosti", to je že nevylučujeme, že se nemůže něco mimořádného stát. Mezi tím nám byla slíbena další dodávka s předpokládaným příjmem 10.12. a o této dodávce také informujeme na stránce produktu. V tomto konkrétním případě nerozumíme, proč celou věc řešíte jako spornou. My jsme Vás řádně informovali, že u Vaší dodávky došlo k problému. Na základě toho naprosto respektujeme Vaše práva a skutečnost, že pokud zboží nebudete mít do avizovaného času 10 dní od objednávky, tak můžete odstoupit od kupní smlouvy, nebo se společně domluvíme třeba na dopravě zdarma, nebo se vybere jiné zboží. To rozhodnutí je v podstatě na Vás. Rozhodně z Vašich práv Vám nikdo nic neupřel. Pokud chcete mít jistotu v absolutní dodávce zboží doporučujeme vybírat raději položky, které jsou skladem. V souvilosti s tímto případem jsme provedli reorganizaci skladové zásoby tohoto produktu a snažíme se dohledat kus, který by byl ještě dříve dostupný a k odběru ihned. O tom Vás bude informovat naše zákaznické centrum. V celé věci jsem Vám nadále k dispozici na martin.pisa@siko.cz .
S pozdravem
Martin Píša, ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2024 21:23, před rokem

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 09:11, před 11 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k možnosti odstoupení od smlouvy, dopravy zdarma, výběru jiného dostupného zboží) stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.